پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/30 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

آغاز ثبت نام اصحاب رسانه در دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان


 
 

قائم مقام دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان گفت: ثبت نام رسمی خبرنگاران و عکاسان خبری از امروز آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، محمدعلی جعفری گفت: به منظور انسجام فعالیت رسانه ها، در این دوره از جشنواره نیز همچون دوره‌های قبلی، ثبت نام خبرنگاران و عکاسان خبری به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

معاون امور هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: این فراخوان از ۱۷ تا ۲۴ دی ماه، بر روی سایت اداره کل ارشاد بارگذاری خواهد شد و اصحاب رسانه فعال در حوزه فرهنگ و هنر می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

جعفری با تاکید بر اینکه تنها رسانه های فعال در حوزه فرهنگ و هنر که صفحه و یا سرویس فرهنگی دارند می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند، گفت: سابقه همکاری با جشنواره در سال های گذشته در انتخاب اصحاب رسانه موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: بعد از ثبت نام اصحاب رسانه، سوابق آن ها  بررسی و نتایج آن توسط پایگاه اینترنتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام خواهد شد.

قائم مقام دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: مهلت ثبت نام قابل تمدید نیست و اصحاب رسانه تلاش کنند تا پیش از 24 دی ماه برای ثبت نام در سایت اداره کل اقدام کنند.

  



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D