پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/10 1403
خبر

کدام فیلم‌ها در نیمه دوم تابستان اکران می‌شوند؟


 


در نیمه دوم تابستان ۱۴۰۲ پیش‌بینی می‌شود تا چند فیلم به نام‌های «حدود ساعت هشت صبح»، «بی مادر»، «بعد از رفتن»، «آخرین تولد» و چهار فیلم دیگر به سینماها بیایند. در ادامه به معرفی مختصری از این ۸ فیلم می‌پردازیم.


ویلای ساحلی فیلمی به کارگردانی کیانوش عیاری و تهیه‌کنندگی رضا رخشان است که ژانری کمدی دارد. در این فیلم بازیگران کمدی مشهوری همچون رضا عطاران، پژمان جمشیدی و ریما رامین‌فر ایفای نقش می‌کنند. فیلم، داستان فردی به نام یونس را روایت می‌کند که به همراه همسر و سه فرزندش در یکی از شهرهای شمالی در ویلایی که به امانت نزدش سپرده شده زندگی می‌کند. با رسیدن برادرزن یونس اتفاقاتی رخ می‌دهد…


فیلم «حدود ساعت هشت صبح» به کارگردانی منوچهر هادی است و ژانری اجتماعی دارد و قرار است در نیمه تابستان در سینماهای سراسر کشور اکران شود.


«بی مادر» نیز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سیدمرتضی فاطمی است که ژانری اجتماعی دارد و در آن بازیگرانی همچون امیر آقایی، پژمان جمشیدی، میترا حجار و پردیس پورعابدینی ایفای نقش می‌کنند. این فیلم نیز در اواسط تابستان امسال به سینماها می‌آید.


فیلم «آخرین تولد» به نویسندگی و کارگردانی نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی است که در سال ۱۴۰۰ تهیه و تولید شده است. این فیلم قدرت‌‌نمایی طالبان را در شهر کابل را روایت می‌کند و رعب و وحشت مردم کابل را به تصویر می‌کشد.


«بعد از رفتن» نیز فیلمی به کارگردانی رضا نجاتی است و ژانری اجتماعی دارد. در این فیلم بازیگرانی همچون صابر ابر، سارا بهرامی، پوریا رحیمی‌سام، پانته‌آ پناهی‌ها، بهرام شاه‌محمدلو، احترام برومند، روشنک گرامی، یسنا میرطهماسب، خسرو احمدی و حامی ترابی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «آرش بعد از مدت‌ها دوری به زادگاهش بازمی‌گردد و به دنبال گمشده‌اش است…»


همچنین «دست‌انداز» فیلمی به کارگردانی کمال تبریزی و نویسندگی فرزاد فخری‌زاده است که با پخش «خانه فیلم» به سرگروهی پردیس ایرانمال به زودی به سینماها می‌اید.


فیلم «میان صخره‌ها» به کارگردانی مختار عبدالهی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی است که با پخش «کویر فیلم» به سرگروهی پردیس مگامال در نوبت اکران قرار گرفته است.


 «گیجگاه» فیلمی به کارگردانی عادل تبریزی و نویسندگی مشترک او با ارسلان امیری است. این فیلم با پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس آزادی بعد از فیلم «بی مادر» در نوبت اکران قرار می‌گیرد.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D