پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/25 1403
خبر

رکورد فروش 5 فیلم در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر شکسته شد


در حالی که کمدی زیر نظر به کارگردانی مجید صالحی در هفته اول اکرانش 2 میلیارد فروخت ،پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر نه تنها رکورد دار فروش این فیلم بلکه در فروش فیلم مطرب ، جان دار، آشفته گی  و مشت آخر هم توانست در صدر جدول پرفرو ش ترین سینماهای کشور قرار بگیرد.


این هفته فیلم کمدی «زیر نظر» اولین ساخته مجید صالحی اکرانش را آغاز کرد و توانست با فروش فوق العاده ۲ میلیارد تومانی خود، پس از «مطرب» در رتبه دوم جدول قرار بگیرد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: خانم‌ها آقایان مراقب باشید همه جا زیر نظر است. رضا عطاران، امیر جعفری،  آزاده صمدی،  مهران احمدی، رضا پرستش، سروش جمشیدی،علیرضا استادی، امیر نوری، سیاوش مفیدی، سیدعلی صالحی، مصطفی راد، عباس جمشیدی فر، سامیه لک در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پیش‌بینی می‌شود در هفته‌های آینده زیر نظر بتواند صدر نشینی را از مطرب بگیرد.

«مطرب» که عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال را در اختیار درد این هفته نیز با فروش ۲,۴ میلیارد تومان برای هشتمین هفته متوالی صدرنشین جدول فروش بود. مطرب تنها چند قدم با تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران فاصله دارد.

«سونامی» به کارگردانی میلاد صدر عاملی نیز دیگر فیلمی بود که باوجود تعدادسالن‌های کم، اولین هفته اکرانش را با فروش مطلوبی پشت سر گذاشت. این فیلم با فروش ۱۰۶ میلیون در رتبه نهم جدول قرار گرفت.
سونامی به چالش های رقابتی ورزشکاران می‌پردازد و فیلمنامه آن را میلاد صدرعاملی و علی اصغری به طور مشترک به نگارش درآورده اند. بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، رعنا آزادی‌ور، فرشته حسینی، علیرضا ورزنده، امیر شریعت،علی استادی با حضور امیرمهدی ژوله و محمدرضا غفاری بازیگران این فیلم هستند.

 



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D