پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/30 1403
خبر

«هزارتو» در اولین هفته اکرانش صدرنشین جدول فروش شد

 

فیلم «هزارتو» به کارگردانی امیرحسین ترابی در اولین هفته اکرانش بافروش فوق العاده ۹۱۵ میلیون تومان صدرنشین جدول فروش شد.

فیلم «هزارتو» به کارگردانی امیرحسین ترابی در اولین هفته اکرانش بافروش فوق العاده ۹۱۵ میلیون تومان صدرنشین جدول فروش شد.


«هزارتو» درباره زندگی یه هزارتوی پیچیده‌اس، همه آدما دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط یه مسیر خروج وجود داره و تا موقعی که به مرکزش نَرسی متوجه‌اش نمی‌شی!


شهاب حسینی، ساره بیات، غزاله نظر، پژمان جمشیدی، فریبا جدیکار بازیگران اصلی فیلم هستند.


«مسخره‌باز» اولین فیلم همایون غنی‌زاده که در جشنوار فجر بسیار مورد توجه قرار گرفت در سومین هفته اکرانش با فروش ۴۶۸ میلیون تومان در رتبه دوم جدول قرار گرفت.


مسخره‌باز داستان جوانی (صابر ابر) شیفته‌ی بازیگری است که در یک سلمانی به همراه بابک حمیدیان کار می‌کند و شب‌ها بعد از اتمام کار به تمرین بازیگری می‌پردازد. صاحب‌کار او کاظم آقا (علی نصیریان) که فردی معتقد به اصول اخلاقی است سر ماجرایی با سرهنگ کیانی از قدیم‌الایام مشکل دارد و ...


در این فیلم علی نصيريان، صابر ابر، بابک حمیدیان، رضا کیانیان، داریوش موفق، محسن حسینی و هدیه تهرانی به ایفای نقش می‌پردازند.


«خانه پدری» به کارگردانی کیانوش عیاری پس از سالها توقیف اکران شد و با فروش ۴۵۲ میلیون تومان در رتبه سوم جدول قرار گرفت. این درحالی بود که «خانه پدری» کمترین تعداد سالن را در اختیار داشت.


فیلم سرگذشت خانواده‌ای در شش دهه را روایت می‌کند. زندگی محتشم از ۱۵ تا ۸۰ سالگی که در مرگ خواهر بزرگترش خود را مقصر می‌داند.


«ماجرای نیمروز، رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان با فروش ۳۸۷  میلیون تومان در پنجمین هفته اکرانش به رتبه سوم جدول رفت و مجموع فروشش را به مرز ۴,۵ میلیارد رساند. 



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D