پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/14 1403
خبر

شکستن رکورد فروش 7 فیلم در پردیس سینمایی سیتی سنتر

 

پردیس سینمایی سیتی سنتر با شکستن رکورد فروش 7 فیلم در اصفهان، تابستان 98 را پشت سر گذاشت.

در حالی که سه فیلم پرفروش و جدید «کلوپ همسران»، «کروکدیل» و «مردی بدون سایه» در پردیس سینمایی سیتی سنتر به شدت مورد استقبال قرار گرفته است، فیلم هایی مثل «قصر شیرین»، «سرخپوست»، «قسم» و «شبی که ماه کامل شد» نیز با اکران طولانی مدت بین 8 تا 16 هفته، هنوز در راس جدول فروش فیلم های این پردیس هستند.

اما از سوی دیگر سینماها این هفته توانستند با اکران فیلم‌های جدید بعد از چند هفته رکود افزایش فروش را تجربه کنند.

 این هفته بعد از دو ماه یک فیلم کمدی صدرنشین جدول فروش بود. «کلوپ همسران» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده در اولین هفته اکرانش با ۵۶۵ میلیون تومان در رتبه نخست قرار گرفت. این فیلم داستان سه مرد است که در جامعه از موقعیت عالی و قدرت و اقتدار برخوردار بوده ولی در منزل از همسران خود به شدت حساب می‌برند تا اینکه...


در این فیلم محمدرضا شریفی‌نیا، میترا حجار، شقایق فراهانی، محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، بیژن بنفشه‌خواه، سمیرا حسن‌پور و رضا بنفشه‌خواه و گوهر خیراندیش حضور دارند.


«مردی بدون سایه» جدیدترین فیلم علیرضا رئیسیان دیگر فیلمی بود که این هفته اکران شد و با فروش نزدیک به ۴۰۰ میلیون رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داد. در خلاصه داستان فیلم آمده: ماهان کوشیار درگیر ساخت فیلمی درباره قتل‌های زنجیره ای است که زندگی خود را تحت تاثیر قرار می دهد. لیلا حاتمی، امیر آقایی، فرهاد اصلانی، علی مصفا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.


فیلم ایده اصلی در هفتمین هفته اکرانش پس از ۶ هفته صدرنشینی با فروش ۳۴۱ میلیون به رتبه سوم جدول رفت.


«شاه‌کش» به کارگردانی وحید امیرخانی در حالی که بیشترین تعداد سالن را در اختیار داشت با فروش ۳۳۰ میلیون در رتبه چهارم قرار گرفت. مهناز افشار، هادی حجازی‌فر، مجید صالحی و فرید سجادی حسینی بازیگران اصلی این فیلم هستند.


«کروکودیل» با فروش هفتگی ۱۰۲ میلیون و «شکستن همزمان بیست استخوان» با فروش ۸۷ میلیون تومان دیگر فیلم‌هایی بودند که هفته اول اکرانشان را پشت سر گذاشتند و به ترتیب در رتبه دهم و دوازدهم جدول قرار گرفتند.
«کروکودیل» به کارگردانی مسعود تکاور فضایی حادثه‌ای دارد و درباره چند جوان است که می‌خواهند از مسیری سریع اما پر خطر، همه چیز را یک شبه بدست بیاورند، اما ...


کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، حسین مهری، الهه حصاری، رضا یزدانی بازیگران اصلی کروکودیل هستند.


«شکستن همزمان بیست استخوان» به کارگردانی جمشید محمودی داستان عظیم (محسن تنابنده) یک پناهنده افغان است که در شهرداری تهران مشغول به کار است تا بتواند به خانواده مادر و برادرش فاروق کمک کند تا قاچاقی به آلمان بروند. اما در لحظه آخر فاروق از بردن مادرشان منصرف می‌شود و عظیم نیز متوجه می‌شود مادرشان نیازمند عمل پیوند است. عظیم باید بین جان خودش و مادرش انتخاب کند. محسن تنابنده ، مجتبی پیرزاده، فرشته حسینی در این فیلم حضور دارند.


 



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D