پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/30 1403
خبر / اخبار جشنواره کودک

پنجمین روز جشنواره کودک در پردیس سیتی سنتر

 

پنجمین روز از جشنواره سی و دوم با نمایش فیلم های متنوع و شاخص در سینماها سپری می شود که از آن جمله می توان به فیلم کوتاه «صفر کلوین» اثر سبحان واقعی و علی فیضی پور اشاره کرد.

شنبه 2 شهریور در سالن شماره یک اصفهان سیتی سنتر راس ساعت 17 فیلم کوتاه «بادبادک» ساخته مارتین اسماتانا و فیلم بلند «جیکوب، میمی و سگ‌های سخنگو» به کارگردانی ادموندز یانسوز با دوبله همزمان به نمایش در می آید.

ساعت 19 هم فیلم کوتاه «چرخ-چرخ» ساخته یونیچی کانای و فیلم بلند “پسر ابری” به کارگردانی مایکمینه کلینکسپور اسمیتز روی پرده می رود.

سانس پایانی این سالن راس ساعت 21 آغاز می شود و فیلم کوتاه «غبار» ساخته داثه ریدوز و فیلم بلند “اوتزی و معمای زمان” ساخته گابریل پی نوتا با دوبله همزمان برای علاقه مندان نمایش داده می شوند.

سالن شماره دو این سینما، نمایش فیلم ها را از ساعت 16:30 با فیلم بلند «گوسفند و گرگ ها 2 » به کارگردانی ولادیمیر نیکلایو با دوبله فارسی آغاز می کند. سپس ساعت 18:30 فیلم بلند«فرزند زمین » ساخته مژگان بیات به نمایش گذاشته می شود.

ساعت 20:30 ابتدا آثار مجموعه «وب سری 5» و فیلم بلند «تورنا 2» ساخته سید جواد هاشمیان نمایش داده می‌شود.

سالن چهار اصفهان سیتی سنتر هم امروز را با نمایش آثار مرمت شده سینمای ایران از ساعت 17:30 آغاز می کند. سپس فیلم بلند “پسر مورچه ای” به کارگردانی آسک هاسبلبالچ ساعت 19:30 روی پرده می‌روند. به این فیلم نیز نیز دوبله همزمان اختصاص یافته است



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D