پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/29 1403
خبر

«شبی که ماه کامل شد» همچنان صدرنشین فروش

 

پایان ‌تیرماه بازهم، شبی که ماه کامل شد و سرخپوست باوجود کاهش فروش همچنان روزهای پررونقی را برای سینماها رقم می‌زنند و صدرنشین جدول فروش هستند.

پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر نیز در پایان تیرماه، همچنان رکورد دار فروش فیلم های «شبی که ماه کامل شد»، «سرخپوست»، «زهرمار»، «نیوکاسل» و «متری شیش و نیم» است.

فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار که براساس یک داستان واقعی ساخته شده است، علی‌رغم کاهش فروش خود توانست برای ششمین هفته متوالی جایگاهش را در صدر جدول حفظ کند. این فیلم با فروش ۱,۱۸۰ میلیارد تومان، مجموع فروشش را به ۱۴ میلیارد رساند. باید منتظر ماند و دید این فیلم پرطرفدار در هفته‌های آتی با از دست دادن سینماهای سرگروه می‌تواند به بیست میلیاردی شدن امیدوار باشد یا خیر.

«سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی نیز مانند هفته گذشته به فروش ۹۳۹ میلیون تومان دست یافت و در رتبه دوم جدول قرار گرفت. سرخپوست با مجموع فروش ۱۱,۳ توانست از «چهار انگشت» که اکرانش به پایان رسیده سبقت بگیرد و به جمع پنج فیلم پرفروش سال بپیوندد.


«تگزاس ۲» که پس از گذشت ۱۴ هفته اکران علی‌رغم کم شدن تعداد سینماهایش هنوز هم فروش فوق‌العاده‌ای دارد، موفق شد با فروش هفتگی نزدیک به ۸۷۲ میلیون در رتبه سوم جدول قرار گیرد. تگزاس ۲ تنها یک یا دو هفته با شکستن رکورد رحمان ۱۴۰۰ و تبدیل شدن به پرفروش‌ترین کمدی سال فاصله دارد.

این هفته «ایکس لارج» توانست با افزایش فروش صد میلیونی، به فروش هفتگی ۸۷۰ میلیون دست یابد و با یک پله صعود و پشت سر گذاشتن فیلم «زهرمار» خود را به رتبه چهارم جدول برساند. «زهرمار» نیز که دیگر کمدی پرفروش هفته بود با ۶۳۴ میلیون در رتبه پنجم قرار گرفت.

فیلم «ما همه با هم هستیم» در ادامه روند نزولی خود با کاهش فروش ۲۰۰ میلیونی مواجه شد و دو پله در جدول سقوط کرد و با فروش ۴۲۹ میلیون در جایگاه ششم قرار گرفت.



حاشیه هفته: 
با توجه به انتقادهای سعید خانی (پخش کننده فیلم «ایده اصلی») از تعویق اکران این فیلم به دلیل افزایش روزهای نمایشِ  فیلمی که قبل از آن روی پرده بوده، محمدحسین قاسمی تهیه کننده فیلم مذکور یعنی «شبی که ماه کامل شد»، با انتشار یادداشتی، در واکنش به ادعاهای مطرح شده اعلام کرد که حاضر است از اکران در سرگروه انصراف دهد.

متن یادداشت تهیه کننده «شبی که ماه کامل شد» به شرح زیر است:
بدینوسیله اعلام می دارم به دلیل مصاحبه های خلاف واقع مدیر پخش «خانه فیلم» که از به تاخیر افتادن اکران فیلمشان در سرگروه استقلال مطرح نموده اند، از حق فیلم خود جهت ادامه اکران در سرگروه سینما استقلال (با توجه به ماده ۱۵ در فصل چهارم آیین نامه اکران) صرف نظر می نمایم و همچون فیلم هایدیگر (مانند فیلم متری شش و نیم که نزدیک به پنج ماه است اکران می باشد)، با سینماهای زیرمجموعه خود به اکران این فیلم ادامه می دهم و همچنین از مردم بابت استقبال بسیار عالی شان از فیلم «شبی که ماه کامل شد» تشکر نموده و امیدوارم همین استقبال خوب ادامه داشته باشد که سینما مدیون حمایت های مردم از اکران فیلم های روی پرده است.

البته امیدوارم که فیلم پخش کننده مذکور ناراضی، واقعا آماده اکران باشد و از این هفته اکران کند و دلیل این اعتراضش حربه تبلیغاتی غیر اخلاقی نباشد که در این صورت مصاحبه او بار حقوقی دارد و قطعا از دفتر پخش کننده به مراجع قضایی مربوطه شکایت خواهم کرد.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D