پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/7 1403
خبر

"داغونا" در پردیس اصفهان سیتی سنتر

 

تئاتر کمدی «داغونا؛ اندر احوالات یک کارگردان سینما» در پی نقد فضای بیمارگونه‌ای است که به دنیای هنر چسبیده اما از جنس هنر نیست. 

نویسنده و کارگردان این تئاتر، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نمایشنامه این اثر را در سال‌های گذشته نوشته‌ام تا به‌واسطه طنز، ناهنجاری‌های فضای سینما و تئاتر را نقد کرده باشم.

رادمهر کشانی ادامه داد: اغلب مردم ما سودای بازیگر شدن دارند و این علاقه ممکن است آن‌ها را دچار مشکلاتی کند. ما در تئاتر «داغونا، اندر احوالات یک کارگردان سینما» فضای بیمارگونه‌ای که به دنیای هنر چسبیده اما از جنس هنر نیست، نقد کرده و در پی اصلاح تصور اشتباه مردم از فضای هنری بوده‌ایم.

وی علت انتخاب قالب طنز را چنین شرح داد: با توجه به فضایی که در جامعه حاکم است و مشکلاتی که مردم‌ دارند، آن‌ها ترجیح می‌دهند هزینه‌ای که برای امور فرهنگی در نظرمی گیرند به دیدن تئاتر و فیلم کمدی اختصاص بدهند. به همین دلیل با انتخاب قالب طنز درصددیم تا علاوه بر ایجاد فضایی شاد، حرف‌هایمان را نیز به گوش مردم برسانیم.

کشانی تصریح کرد: این تئاتر، با فضای آوانگاردی که دارد، مخاطبان را هم درگیر اجرا می‌کند و به آن‌ها تجربه بازیگر شدن می‌دهد.

تئاتر «داغونا، اندر احوالات یک کارگردان سینما» از 25 تیرماه هر شب ساعت20:30 در سالن آمفی‌تئاتر سیتی سنتر روی صحنه می‌رود. در این تئاتر بازیگرانی چون سعید یاردوستی، اسماعیل سلمانی، بهاره مهدوی، احسان صفری، فرزین معصوم زاده، رضا محمدیان، محسن کاظمی، نعیم صلواتی، جعفر انصاری پور و رادمهر کشانی ایفای نقش می‌کنند.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D