پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/7 1403
خبر

حضور بیش از 409 هزار مخاطب طی 9 ماه

پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر حامی هنرمندان


 


مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر عنوان کرد: پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر و مرکز همایش های بین المللی طی سال 1397 میزبان 409 هزار و 336 مخاطب بودند.


به گزارش روابط عمومی پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر محمد پناهی نژاد افزود: 43 کنسرت و 33 همایش سال 97 در مرکز همایش های بین المللی اصفهان سیتی سنتر برای 280 هزار و 336 مخاطب برگزار شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر از ابتدای تیر ماه فعالیت خود را آغاز کرده است، آمار 9 ماهه مخاطبان این مجموعه سینمایی، 409 هزار و 336 مخاطب است که در بیش از 6 هزار و 500 سانس به تماشای بیش از 40 فیلم ایرانی و خارجی نشستند.

پناهی نژاد تاکید کرد: 70 فیلم نیز در این مدت از سینمای هنر و تجربه در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر به نمایش درآمده است.

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر گفت: بیش از 210 سانس از فیلم های هنر و تجربه در سال 97 اکران و 27 نشست نقد و بررسی با حضور کارگردان و عوامل فیلم های هنر و تجربه برگزار شده است.

پناهی نژاد ادامه داد: در راستای سیاست های حمایتی مجموعه اصفهان سیتی سنتر از هنرمندان، سالن 265 نفره پردیس سینمایی به صورت رایگان در اختیار انجمن فیلم کوتاه قرار گرفته و بیش از 15 پاتوق فیلم کوتاه در این مدت برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جشن سالانه فیلم کوتاه اصفهان در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر نیز گفت: بیش از 200 فیلم ساز، داور و هنرمند کشوری و استانی میهمان این جشن بودند.

پناهی نژاد تاکید کرد: حداقل 10 کارگاه آموزشی مختلف در سال 97 در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر برگزار شد و افرادی همچون کیومرث مرادی کارگردان و استاد برجسته تاتر در این کارگاه ها تدریس داشتند.

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر با اشاره به برگزاری رویدادهایی همچون جشنواره فیلم کودک و نوجوان، جشنواره فیلم فجر، جشنواره هنرهای تجسمی فجر، نمایشگاه صنعت سینما و ده ها رویداد دیگر تاکید کرد: پارکینگ رایگان، خدمات ویژه توانخواهان، اتاق ویژه مادر و کودک، مجموعه های غذایی متعدد، امنیت، احترام به مخاطب و ده ها امکان و ظرفیت دیگری که در مجموعه اصفهان سیتی سنتر وجود دارد، باعث شده است که اقبال شهروندان بیشتر شود.

پناهی نژاد ادامه داد: 54 هزار و 89 مخاطب نیز در 15 روز تعطیلات نوروز در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر به تماشای فیلم نشستند.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D