پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/15 1403
خبر

پرکارترین بازیگران سال ۹۷ چه کسانی بودند؟

 

در صدر لیست پرکارترین بازیگران سال ۹۷، محمدرضا شریفی‌نیا قرار دارد. وی که یکی از بازیگران پیشکسوت و پرکار سینمای ایران محسوب می‌شود امسال با هفت فیلم داش آکل، سوفی و دیوانه، قرارمون پارک شهر، گام‌های شیدایی، پیشونی سفید ۲، پشت دیوار سکوت و ماموریت غیرممکن بر پرده سینما ظاهر شد. فیلم‌هایی که عموما در گیشه شکست خوردند. در این میان «پیشونی سفید ۲» از نظر جذب مخاطب موفق‌تر از سایر فیلم‌های شریفی‌نیا بود. همچنین او رکورد بیشترین نقش مکمل مرد سال را نیز به نام خود ثبت کرد.

بابک حمیدیان با شش فیلم سرو زیر آب، شماره ۱۷ سهیلا، جشن دلتنگی، به وقت شام، مصادره و خرگیوش در رتبه دوم پرکارترین بازیگران سال ۹۷ قرار گرفت. با نگاهی کوتاه به کارنامه امسال او می‌توان دریافت بابک حمیدیان تلاش داشته حضور در فیلم‌هایی با موضوعات و ژانرهای متنوع را تجربه کند. «مصادره» و «به وقت شام» از نظر جذب مخاطب موفق‌ترین فیلم‌های حمیدیان بودند.

رعنا آزادی‌ور و بهنوش بختیاری هر کدام با پنج فیلم پرکارترین بازیگران زن سال ۹۷ بودند. رعنا آزادی‌ور در فیلم‌های به وقت خماری، در وجه حامل، چهارراه استانبول، لونه زنبور و مرداد ایفای نقش کرد که تنها لونه زنبور توانست درگیشه موفق ظاهر شود.

 بهنوش بختیاری نیز در فیلم‌های دزد و پری ۲، آستیگمات، لازانیا، دم سرخ ها و مرداد حضور داشت.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D