پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/8 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر

سالن فجر اصفهان میزبان «غلامرضا تختی»

 

دو فیلم پرحاشیه «غلامرضا تختی» و «آشفتگی» امروز (13 بهمن) در سالن جشنواره پردیس سینمایی سیتی‌سنتر به اکران درمی‌آیند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دومین روز از اکران نهمین جشنواره فجر اصفهان سالن شماره یک و سالن جشنواره سیتی‌سنتر میزبان علاقه‌مندان و هنرمندان و مردم برای تماشای هر یک از این فیلم‌ها خواهند بود.

نهمین جشنواره فیلم‌های فجر امروز 13 بهمن در سانس 14 الی 16 در سالن جشنواره پردیس سینمایی سیتی‌سنتر فیلم «غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان اکران خواهد شد؛ «غلامرضا تختی» با نقش‌آفرینی بازیگرانی همچون محسن تختی، علیرضا گودرزی، شاهرخ شهبازی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، پریوش نظریه، سیاوش طهمورث، محمدولی زادگان، معصومه تقی پور، محمدرضا بانکی، فریدون عبدالهیان، امیررضا فرامرزی به روی پرده نقره‌ای خواهد رفت، در خلاصه داستان «این فیلم روایتی از زندگی جان پهلوان تختی است».


در دومین سانس از فیلم‌های فجر روز شنبه 13 بهمن در سالن جشنواره پردیس سیتی‌سنتر فیلم «آشفتگی» به اکران درمی‌آید؛ این فیلم به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه‌کنندگی و همچنین فیلم‌نامه‌نویس آن فریدون جیرانی ساخته‌شده است.

«آشفتگی» در سانس 16 الی 18 به اکران درمی‌آید؛ در خلاصه داستان این فیلم اشاره‌شده است به «آشفتگی رئالیستی و اجتماعی نیست، یک فیلم است درباره عشق و جنایت».


فیلم «مدیترانه» به کارگردانی هادی حاجتمند از ساعت 18 الی 20 بر روی پرده خواهد رفت؛ این فیلم در سالن جشنواره پردیس سینمای سیتی‌سنتر روی پرده نقره‌ای می‌رود.

فیلمی با عنوان «سال دوم دانشگاه من» در سالن جشنواره پردیس سینمایی سیتی‌سنتر روز شنبه 13 بهمن از ساعت 20 الی 22 اکران خواهد داشت؛ این فیلم به کارگردانی رسول صدر عاملی و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی تهیه‌شده است.

بازیگران این فیلم سها نیاستی، فرشته ارسطویی، علی مصفا، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، نیلوفر خوش‌خلق، علی استادی، مریم بوبانی، شیوا خسرومهر و افشین هاشمی هستند؛ خلاصه این فیلم «مهتاب و آوا دانشجویان سال دوم دانشکده هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی‌هایشان برای یک سفر چندروزه دانشجویی از تهران به اصفهان می‌روند».


در سانس 22 لغایت 24 فیلم «سمفونی نهم» در سالن جشنواره به کارگردانی محمدرضا هنرمند و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی ساخته‌شده است؛ این فیلم را بازیگرانی بانام‌های حمید فرخ نژاد، ساره بیات، محمدرضا فروتن، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، هدی زین‌العابدین و پژمان بازغی بازی کرده‌اند، در داستان این فیلم آمده است که «مرگ و عشق دو بالی هستند که راحیل قهرمان زن فیلم را به بهشت می‌برند».


امروز شنبه 13 بهمن در سالن شماره یک پردیس سینمایی سیتی‌سنتر فیلم «مهتاب» در سانس 18:30 لغایت 20:30 اکران می‌شود؛ کارگردان این فیلم بر عهده وحید پاکزاد و تهیه‌کنندگی آن بر عهده وحید پاکزاد است؛ بازیگران این فیلم مهتاب دهقان و ماهان دهقان هستند، در داستان این فیلم آمده که «مهتاب مجبور است دستوراتی را انجام دهد، فرامینی که مرحله‌به‌مرحله او را از روند طبیعی زندگی‌اش دور می‌کند».

فیلم سینمایی «نان شب» در سانس 20:30 الی 22:30 به کارگردانی هادی رحیمی خواص روز شنبه 13 بهمن به اکران درمی‌آید؛ این فیلم در سالن شماره 1 برای مردم اکران می‌شود.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D