پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/17 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر

ادای احترام ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر به جانبازان اصفهانی

 

مدیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت: با هماهنگی که بین ستاد برگزاری نهمین جشنواره فجر در اصفهان و همچنین مدیر آسایشگاه جانبازان صورت گرفته، برنامه‌ریزی شده است تا جانبازان علاقه‌مند به تماشای فیلم‌های جشنواره بنشینند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیش از ظهر امروز جمعی از مسؤولان ستاد برگزاری نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، هنرمندان و اصحاب رسانه با حضور در آسایشگاه جانبازان شهید مطهری اصفهان و تقدیم گل به مردانی که این انقلاب چهل‌ساله حاصل گذشت و مردانگی آن‌ها است، ضمن ادای احترام آنان را برای حضور در این جشنواره دعوت کردند.

در همین راستا محمدعلی جعفری ضمن دعوت از جانبازان و ایثار گران برای حضور در جشنواره اظهار داشت: هرگونه فعالیت ما به‌عنوان قدردانی از جانبازان و ایثار گران انقلاب اسلامی، جبران ایثارگری و مقاومت آنان نخواهد بود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: حضور ستاد برگزاری نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان به همراه هنرمندان و اصحاب رسانه در این مکان به‌ منظور ادای احترام و تجدیدعهد با جانبازان و ایثارگران سرافراز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دعوت آنان برای حضور نهمین جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی در اصفهان است.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های امسال جشنواره اکران فیلم‌های تهیه‌کنندگان اصفهانی در آسایشگاه جانبازان است چراکه این اقدام کمترین کاری است که می‌توانیم به‌ عنوان مجریان برگزاری نهمین جشنواره فیلم فجر برای جانبازان عزیز انجام دهیم.

خدمت به جانبازان افتخاری برای هنرمندان

در ادامه دباغی هنرمند و از پیشکسوتان تئاتر اصفهان بابیان اینکه همه ملت ایران مدیون خون شهدا و ایثارگری آزادگان و جانبازان هستند، ابراز داشت: افتخار ما این است که همه تلاش خود را در راستا خدمت به جانبازان و ایثارگران عزیز گذاشته‌ایم تا بتوانیم گوشه‌ای از مردانگی آنان را جبران کنیم.

رسالت امروز هنرمندان و اصحاب رسانه سنگین‌تر از دوران جنگ است

مصطفی حق‌شناس نیز با اشاره به حضور مؤثر هنرمندان و اصحاب رسانه در خط مقدم جبهه درمان جنگ بیان داشت: رسالت امروز هنرمندان و اصحاب رسانه بسیار سنگین‌تر از گذشته است چراکه باید دستاوردهای 40 ساله انقلاب را به‌درستی به مردم نشان دهند.

این جانباز سرافراز ادامه داد: درست است که بعضاً یک سری نابسامانی‌ها در جامعه وجود دارد و برخی از مدیران آن‌گونه که باید دلسوز و مدبر در امور کشور نیستند اما باید این را در نظر داشت که انقلاب اسلامی روز به‌ روز در عرصه‌های مختلفی نظامی، تسهیلات هسته‌ای، درمانی، علمی و... در حال پیشرفت است که این نشان‌دهنده درستی مسیری است که در آن قدم برداشته‌شده است.

وی در پایان با اشاره تلاش همه‌جانبه دشمن برای ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است تا انقلاب اسلامی را در تنگنا و سختی قرار دهد تا مانع پیشرفت آن شود که خوشبختانه هوشیاری جوان دیروز و امروز نتوانسته است مانع رسیدن آنان به هدفشان شده است.

اکران فیلم‌های هنرمندان اصفهانی در آسایشگاه جانبازان

در حاشیه این دیدار رضا دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اصفهان اظهار کرد: با هماهنگی که بین ستاد برگزاری نهمین جشنواره فجر در اصفهان و همچنین مدیر آسایشگاه جانبازان صورت گرفته، برنامه‌ریزی‌ شده است تا برای جانبازانی که علاقه‌مند به حضور در این جشنواره هستند، کارت مهمان صادر شود تا بتوانند در یک سالن اختصاصی در کنار هنرمندان و اصحاب رسانه به تماشای فیلم‌های جشنواره بنشینند.

مدیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان افزود: همچنین با تهیه‌کنندگان اصفهانی صحبت شده است تا فیلم‌های هنرمندان اصفهانی علاوه بر اکران در محل برگزاری جشنواره، در این آسایشگاه برای جانبازان سرافراز به نمایش درآید.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D