پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/17 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر

24 اثر سینمایی در جشنواره فیلم فجر اصفهان اکران می شود


اصفهان- ایرنا- مدیراجرایی نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت: 24 اثر سینمایی از هنرمندان مطرح کشور در نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان اکران خواهد شد.

رضا دهقانی روز چهارشنبه در گفت گو با ایرنا افزود: از این تعداد 22 فیلم در بخش اصلی و 2 فیلم در بخش نگاه نو و خارج از مسابقه اکران خواهد شد.
وی با بیان اینکه چهار عنوان فیلم منتخب از جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان در سانس صبح ها برای دانش آموزان اکران خواهد شد، افزود: این فیلم ها با الویت دانش آموزان مناطق محروم نمایش داده می شود.
رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان اظهارداشت: برای اولین بار به صورت اختصاصی در بخش جنبی این جشنواره 7 فیلم بلند سینمایی و داستانی از فیلم سازان اصفهانی اکران خواهد شد.
وی با بیان اینکه آیین افتتاحیه نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان جمعه ١٢ بهمن از ساعت ١٥ در پردیس سینمایی سیتی سنتر با حضور علاقه مندان به هنر سینما و مسئولان استانی و کشوری برگزار خواهد شد، گفت: در این آیین بزرگداشت سه سینماگر اصفهانی که شامل دو هنرمند و یک سینما دار پیشکسوت است گرفته می شود.
وی ادامه داد : همچنین از خانواده دو شهید، شهید مدافع حرم دایی تقی و خانواده شهید اسلامی فر هنرمند شهید هشت سال دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.
مدیر اجرایی نهمین جشنوارهفیلم فجر اصفهان افزود: افتتاحیه معنوی این جشنواره فردا پنجشنبه 11 بهمن با حضور هنرمندان درگلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد ودراین مراسم هنرمندان با شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.
وی با بیان اینکه این جشنواره جشن چلهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید خواهد شد افزود: در سال جاری برخلاف سالهای قبل سالن ویژه هنرمندان و اصحاب رسانه درمحل برگزاری این جشنواره را خواهیم داشت که فیلم ها به صورت رایگان تماشا کنند.
وی افزود:به دلیل اینکه این جشنواره در تهران اختتامیه خواهد داشت و برگزیدگان معرفی خواهند شد، مراسم اختتامیه در استان برگزار نمی شود.
نهمین جشنواره فیلم فجراصفهان همزمان با سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ١٢ تا ٢٢ بهمن در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر برگزار خواهدشد.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D