پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/9 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر

در برگزاری رویدادهای فرهنگی اولویت، حمایت از بخش خصوصی است


 
قائم مقام دبیر نهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان گفت: وظیفه انسانی و مأموریت اصلی ما در کار حمایت از بخش‌های خصوصی است و باید دست اینگونه سازمان‌ها را گرفت، به خصوص اینکه رویداد‌های مهمی در اصفهان برپا‌می‌شوند و اولویت حمایت از بخش‌های خصوصی خواهد بود.
محمد علی جعفری  با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا-منطقه اصفهان در خصوص برگزاری این جشنواره در اصفهان، اظهار کرد: در نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان جلسات متعددی برگزار شد تا شاهد جشنواره‌ای متفاوت از لحاظ کیفیت و کمیت باشیم اداره ارشاد به لحاظ اینکه سیاست گذار فرهنگی است لازم بود به صورت جدی در این مسئله ورود پیدا کند و از حداکثر امکانات اصفهان استفاده کند. وی ادامه داد: تصمیم بر این شد تا اکران‌ها در پردیس‌های مدرن انجام شوند و در این خصوص با مدیران پردیس سینمایی ساحل و سیتی سنتر جلساتی برگزار شد، در این جلسات شرایط به طور کلی مطرح و شورای سیاست گذاری به طرح سؤال از مدیران پردیس‌ها پرداختند که متشکل از ده بند بود، در نهایت پردیس سیتی سنتر با قبول هر ده بند محل اکران فیلم‌های جشنواره فجر شد. قائم مقام دبیر نهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان با شرح نوع چینش سالن‌ها در سیتی سنتر گفت: در این دوره سالنی مجزا برای هنرمندان و اصحاب رسانه در نظر گرفته شده‌است و این مجموعه از لحاظ پارکینگ مناسب است و در روز‌های جشنواره نیز با همکاری  تاکسی‌های اینترنتی عبور و مرور به صورت نیم بها خواهد بود.
جعفری در خصوص فیلم‌های جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: در نهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان تمامی فیلم‌های بخش سودای سیمرغ اکران خواهند شد و می‌توان گفت بیشترین اکران را پس از تهران خواهیم داشت، امسال علاوه بر فیلم‌های جشنواره فیلم‌هایی را که تهیه‌کنندگان اصفهانی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشتند نیز اکران خواهیم کرد و با توجه به احساس دینی که به جانبازان عزیز داشتیم برنامه‌ای تدارک دیده شد و از آنان دعوت شد تا از فیلم‌های جشنواره دیدن کنند. او با بیان اینکه سیاست اداره فرهنگ و ارشاد بر مبنای برون‌سپاری است، تاکید کرد: بحث مالی و اقتصادی اداره ارشاد همیشه وابسته به دولت بوده اما با توجه به قوانین جدید تا جایی که امکان دارد فعالیتهای فرهنگی به بخش‌های خصوصی واگذار خواهند شد تا به انجام این فعالیت‌ها بپردازند.  قائم مقام دبیر نهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان خاطر ‌نشان کرد: وظیفه انسانی و مأموریت اصلی ما در کار حمایت از بخش‌های خصوصی است و باید دست سازمان‌های خصوصی را گرفت، بخصوص اینکه رویداد‌های مهمی در اصفهان برپا‌ می‌شوند و اولویت حمایت از بخش‌های خصوصی خواهد بود. 

لینک خبر



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D