پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/18 1403
خبر

فیلم تفریق به دلایل فنی از جشنواره چهلم بازماند


 


«مجید مطلبی» تهیه‌کننده فیلم «تفریق» عنوان کرد: در حال حاضر فیلم تفریق در مرحله صداگذاری و موسیقی است و زمانی که دبیرخانه جشنواره فیلم فجر فراخوان داد این فیلم آماده نبود و برای همین موضوع این اثر از جشنواره چهلم باز ماند.


 «مجید مطلبی» تهیه‌کننده فیلم «تفریق» به کارگردانی «مانی حقیقی» درباره عدم حضور این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر گفت:  در حال حاضر فیلم تفریق در مرحله صداگذاری و موسیقی است و زمانی که دبیرخانه جشنواره فیلم فجر فراخوان داد این فیلم آماده نبود و برای همین موضوع این اثر از جشنواره چهلم باز ماند. همچنان این فیلم در مراحل پست پروداکشن است و خودهم به عنوان تهیه‌کننده کار هنوز فیلم را کامل ندیده‌ام.


 این تهیه‌کننده با تاکید براینکه هنوز برای فیلم «تفریق» در خواست پروانه نمایش نداده‌ایم، توضیح داد: همان زمانی که جشنواره فیلم فجر برای حضور فیلم‌‌ها فراخوان داده بود با آقای سیمونیان مدیر دبیرخانه جشنواره فیلم فجر صحبت کردم و گفتم که این فیلم بعید است به جشنواره فیلم فجر برسد و این فیلم در خواست پروانه نمایش نداده است و همین موضوع خودش یک پروسه است، از همین تربیون استفاده می‌کنم و می‌گویم هیچ تحریم یا بی میلی به شرکت در جشنواره یا رد شدن فیلم و... از جانب عوامل این فیلم در کار نبوده است.


منبع: میزان



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D