پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/9 1403
خبر

در سوگ صدابردار شهر


 


فرید زمانی، صدابردار، تهیه کننده و موسیقی پژوه جوان اصفهان، پس از نبردی چند روزه با ویروس کرونا، صبح امروز چشم از جهان فروبست.


محمدشریف توکلی، خواننده و ترانه سرایی که دوستی صمیمانه با این صدابردار داشته، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: فرید زمانی یکی از معدود کسانی است که به صورت جدی بر روی مقوله تولید بردهای الکترونیکی سیستم‌های صدابرداری تحقیق می‌کرد و نوآوری‌هایی نیز در این زمینه داشت که هیچ‌وقت به ثبت نرسید.


وی ادامه داد: او در بیشتر کنسرت‌های اصفهان و ایران به عنوان صدابردار با گروه‌های موسیقی همکاری داشت که از این جمله می‌توان به گروه‌های کنسرت کیهان کلهر، زنده یاد محمدرضا لطفی، علیرضا افتخاری، مجید درخشانی، کوروش اسدپور و داود آزاد، محمد ملک‌مسعودی، فرج علیپور، کیوان ساکت و... اشاره کرد.


این خواننده یادآور شد: فرید، دوره‌های آموزشی ارزنده‌ای را در زمینه صدابرداری زنده، میکس، مستر و فیزیکِ صوت در اصفهان برگزار کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. او به جد در پی تأسیس یک استودیوی حرفه ای برای انجام میکس و مستر در اصفهان بود و به تایید اهل فن نیز در این امر نبوغ بالایی داشت، اما متأسفانه کرونا به او مجال ادامه کار را نداد.


پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر در گذشت این هنرمند جوان را به جامعه هنرمندان و خانواده این عزیز تسلیت عرض می کند.





لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D