پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/20 1403
خبر

آغاز اکران 5 فیلم نوروزی در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

 
 
مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر عنوان کرد: پس از  یک سال رکود فعالیت سینماها، امسال با 5 فیلم به استقبال اکران نوروزی می رویم.

محمد پناهی نژاد افزود: فیلم های سینمایی خورشید، لاله، خون شد، تک خال و هفته ای یک بار آدم باش، پنج فیلم جدیدی است که از نخستین روز فروردین ماه 1400 در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر اکران می شوند.

وی ادامه داد: امیدواریم اکران فیلم های متنوع نوروز امسال بتواند رونق را به گیشه سینماها بازگرداند.

به گفته مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر بیش از 10 فیلم جدید در بخش هنر و تجربه نیز به جدول اکران افزوده شده است تا شهروندان بتوانند نوروز امسال در کنار رعایت همه پروتکل های بهداشتی، ایام خوشی را در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر سپری کنند.

به گزارش روابط عمومی پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر، فیلم سینمایی خورشید به کارگردانی مجید مجیدی برای اولین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست در این جشنواره جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه را دریافت کند. در خلاصه این فیلم آمده است، علی کودک دوازده ساله ای است که همراه دوستانش با دزدی قطعات و کار در یک انبار لاستیک، زندگیشان را می گذرانند تا اینکه با پیشنهاد جدیدی از سوی خلافکاران محل مواجه می شوند.

فیلم سینمایی لاله به کارگردانی اسدالله نیک نژاد و تهیه کنندگی پروانه پرتو، با بازی نیکی کریمی، همایون ارشادی، میترا حجار، سام قریبیان، آزیتا حاجیان و لیلا اوتادی است و در خلاصه این فیلم آمده است که فیلم دربارهٔ زندگی لاله صدیق، قهرمان اتومبیل‌رانی ایران است و چالش‌ها و مشکلاتی که این راننده حرفه‌ای با آن مواجه بوده را به تصویر کشیده است.

فیلم سینمایی خون شد به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی و با بازی سعید آقاخانی، نسرین مقانلو، سیامک انصاری، لیلا زارع و هومن برق نورد نیز در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. داستان «خون شد» به مثابه خانه‌ای قدیمی است که همه چراغ هایش خاموش بوده و هیچ کس نیز در اتاق هایش ساکن نیست. در این میان یکی از ساکنین این خانه می‌آید و همه چراغ‌ها را روشن می‌کند.

فیلم سینمایی تک خال به کارگردانی مجید مافی و تهیه کنندگی محمدحسین فرحبخش با بازی پوریا پورسرخ، سحر قریشی، شبنم قلیخانی، یوسف تیموری و امیر کربلایی زاده نیز یکی دیگر از فیلم های اکران نوروز است که در کنار فیلم هفته ای یکبار آدم باش به کارگردانی شهرام شاه حسینی و بازی پژمان جمشیدی، رعنا آزادی ور و پژمان بازغی به نمایش در می آید.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D