پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/17 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر

شهرهای بزرگ دنیا خدماتشان را به رینگ ترافیکی شهر منتقل کرده‌اند

 

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان گفت: شهرهای بزرگ دنیا خدماتشان را به رینگ ترافیکی شهر منتقل کرده‌اند، امیدواریم امسال با توجه به امکانات و زیرساخت های موجود در مجموعه اصفهان سیتی سنتر بتوانیم خدمت رسانی مناسبی در شان مردم اصفهان داشته باشیم.

محمد پناهی نژاد در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: طبق قانون جشنواره فیلم فجر در همه استان‌ها باید هر فیلم در سه نوبت اکران شود که این اکران ها در دو سالن با ظرفیت های 610 و 330 نفر انجام خواهد شد و از هر فیلم یک اکران بصورت رایگان در اختیار هنرمندان و اصحاب رسانه خواهد بود.

وی با بیان اینکه اختصاص سانس رایگان برای هنرمندان و خبرنگاران فقط در تهران و اصفهان اتفاق می‌افتد، ادامه داد: بنا به پیشنهادی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جهت تکریم هنرمندان مطرح کرد این اتفاق در اصفهان عملیاتی و هزینه های آن توسط پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر تقبل شد و همچنین مراسم افتتاحیه هم توسط پردیس سیتی سنتر در روز 12 بهمن ماه اجرا خواهد شد.

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان تصریح کرد: ارشاد مانند سال های قبل حدود 11 فیلم را به اصفهان می آورد اما در تلاشیم بقیه فیلم ها را از اتحادیه تهیه کنندگان تهران خریداری کرده و امسال برای اولین بار با هر 22 فیلم بخش سودای سیمرغ به استقبال جشنواره فجر برویم.

پناهی نژاد با بیان اینکه شهرهای بزرگ دنیا خدماتشان را به رینگ ترافیکی شهر منتقل کرده‌اند، گفت: امیدواریم امسال با توجه به امکانات و زیرساخت های موجود در مجموعه اصفهان سیتی سنتر بتوانیم خدمت رسانی مناسبی در شان مردم اصفهان داشته باشیم.

لینک خبر





لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D