پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/8 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر99

بی همه چیز و شیشلیک به سانس فوق العاده رسید

 


مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر گفت: در یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر جذب مخاطبان ارجحیت دارد.


محمد پناهی نژاد در گفت و گو با ستاد اطلاع رسانی یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، اظهار کرد: بر اساس قوانین، سالن‌ها با 30 درصد ظرفیت، بلیط فروشی شدند که سه فیلم ابلق، شیشلیک و بی همه چیز در قانون 30 درصد، تکمیل ظرفیت شدند.


وی افزود: همچون روال سال های گذشته جشنواره فیلم فجر در اصفهان، سانس ویژه‌ای نیز برای هنرمندان و اصحاب رسانه با همان 30 درصد ظرفیت در نظر گرفته که تاکنون استقبال خوبی را شاهد بوده‌ایم.


پناهی نژاد ادامه داد: به طور کلی و با در نظر گرفتن شرایط کرونایی، استقبال مردم از جشنواره فیلم فجر قابل قبول بود و با رایزنی‌هایی که انجام شد، فیلم‌های شیشلیک و بی همه چیز به سانس فوق العاده رسید.


مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر، در رابطه با فیلم ‌هایی که به سانس فوق العاده رسیده است، افزود: در روز ۲۲ بهمن ماه، فیلم شیشلیک ساعت ۱۱ صبح و همچنین فیلم بی همه چیز در ساعت ۱۳، اکران خواهند شد.


وی خاطرنشان کرد: بلیط فروشی ها از طریق سایت سینما تیکت انجام می‌شود و به دلیل محدودیت‌های موجود، برقراری سانس‌های فوق العاده در ساعت‌های پیک ممکن نبود و به سبب همین امر تصمیم بر این شد تا در سانس‌های فوق العاده در روز تعطیلی برگزار شود.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D