پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/8 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر99

امیدوارم جشنواره فجر39 رونق را به سینمای ایران بازگرداند

 


«سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد» دبیر جشنواره فیلم فجرابراز امیدواری کرد شور و نشاط به سینما باز گردد و سی و نهمین جشنواره فیلم فجر رونق دوباره‌ را به سینمای ایران باز گرداند.


به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، «محمدمهدی طباطبایی‌نژاد»، دبیر سی‌و‌نهمین دوره از جشنواره فیلم فجر در ابتدای مراسم قرعه‌کشی نمایش آثار سودای سیمرغ در سینمای رسانه، به روی صحنه آمد و گفت: به همه عزیزان و هنرمندانی که در این سال سخت، با وجود شیوع بیماری «کرونا» در دل کار تولید بودند و آثارشان را به جشنواره رساندند، خداقوت می‌گویم.


او افزود: همه 57 اثری که به دبیرخانه جشنواره سی و نهم رسیدند، آثار شایسته‌ای بودند و به عوامل این آثار خسته نباشید عرض می‌کنم.


دبیر جشنواره فیلم فجر گفت: در نهایت باتوجه به نظر هیات داوران، شانزده اثر از میان آثار حاضر در جشنواره انتخاب شدند تا به نمایش عمومی درآیند و نامزد قسمت‌های مختلف در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) برای کسب جایزه «سیمرغ» باشند و با هم به رقابت بپردازند.


طباطبایی‌نژاد اظهار امیدواری کرد سینمای ایران به مسیر خود بازگردد و گفت: امیدوارم سال پیش رو برای ایرانیان و همه مردم جهان ایمن و آرام باشد، شور و نشاط به سینما باز گردد و جشنواره فیلم فجر رونق دوباره‌ را به سینمای ایران باز گرداند.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D