پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/22 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر

اظهارات مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی‌سنتر در مورد برگزاری جشنواره فیلم فجر

 


مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر در پاسخ به تازه‌ترین اظهارات مدیر پردیس سینمایی ساحل پیرامون علت میزبانی از اکران فیلم‌های نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت: "بهانه‌ای در کار نیست، تعهدات را پذیرفتیم و میزبان شدیم."

محمد پناهی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان اظهار کرد: در آخرین نشست شورای سیاست‌گذاری نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان که مدیر پردیس سینمایی ساحل نیز در آن حضور داشت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان نزدیک به 10 بند را مطرح کرد و میزبانی از اکران فیلم‌های جشنواره را منوط به پذیرش این بندها دانست.

وی افزود: بعضی از این بندها شامل تعهدات عمومی مثل تخصیص پارکینگ رایگان و پذیرایی از اصحاب رسانه و عوامل اجرایی بود که پردیس سینمایی ساحل و سیتی سنتر هر دو آن را پذیرفتند اما در بحث مالی و دیگر هزینه‌ها تنها پردیس سینمایی سیتی سنتر حاضر به انجام همه تعهدات شد و به همین سبب میزبانی از اکران فیلم‌ها به این پردیس تعلق گرفت.

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر در شرح جزییات این تعهدات گفت: تأمین هزینه برگزاری و اجرای مراسم افتتاحیه، تبلیغات داخلی و شهری، همچنین اختصاص یک سالن، ویژه اکران رایگان فیلم‌ها برای هنرمندان شهر اصفهان، ازجمله مواردی بود که پردیس سینمایی سیتی سنتر آن را قبول کرد.

او ادامه داد: بحث اکران رایگان فیلم برای هنرمندان شهر در سالنی اختصاصی، امسال برای اولین بار در اصفهان اتفاق می‌افتد و پردیس سینمایی سیتی سنتر می‌بایست حدود 100 میلیون تومان برای پخش این فیلم‌ها به تهران پرداخت کند.

پناهی نژاد با اشاره به احتمال قریب به یقین اکران همه فیلم‌های راه یافته به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر تهران در نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان اظهار کرد: ظاهراً اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فیلم‌ها را در سه باکس تقسیم‌بندی کرده. باکس اصلی شامل 11 فیلم است که توسط اداره کل ارشاد به شهرستان‌ها داده می‌شود و پردیس سینمایی سیتی سنتر با احتساب قیمت سال قبل، برای اکران همه باکس‌ها باید مبلغی حدود 200 تا 300 میلیون تومان هزینه کند.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D