پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/16 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

فیلم سازان اصفهانی برای ورود به عرصه فیلم سازی، باید از نمایش های جنبی شروع کنند

 


معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: همینطور در حد توان جشنواره، فرش قرمزی برای فیلم های بخش اصفهان به همراه معرفی دست اندرکاران این فیلم ها پیش از اکران آن ها در نظر گرفته شده است.
به گزارش روابط عمومی دهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان، محمدعلی جعفری اظهار کرد: روند جشنواره را خوب پیش بینی می کنیم، چرا که در سال گذشته کاری آغاز شد که ثمره آن را در این دوره و دوره های بعدی می بینیم که آن کار اکران فیلم های فیلم سازان اصفهانی است.
وی افزود: اگر با این کار، موفق به تشویق فیلم سازان اصفهانی شویم، کار بسیار بزرگی انجام داده ایم که این مسئله بسیار ارزشمندتر از اکران فیلم های جشنواره خواهد بود.
معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: وقتی هنرمندان دیده می شوند، در کار خود پیشرفت می کنند و این جشنواره فرصت بسیار خوبی برای دیده شدن فیلم سازان اصفهانی است. همینطور در کنار آن، کارگاه های آموزشی بسیار خوبی با حضور اساتید برجسته در نظر گرفته شده است که این مسئله اتفاق خوب دیگری در جشنواره است.
وی افزود: همینطور گفت‌و‌گوهای بین هنرمندان و جمع شدن آن ها در این مکان،  اتفاق خوب دیگر جشنواره است که باعث هم افزایی هایی می شود که باعث به پیشرفت عرصه سینمای اصفهان می شود.
جعفری ادامه داد:  فیلم سازان برای ورود به عرصه فیلم سازی، باید از همین نمایش های جنبی شروع کنند تا با اضافه شدن تجربیاتشان، وارد جریان سینمایی کشور شوند. قبلا این فرصت برای فیلم سازان اصفهانی به وجود نمی آمد اما حالا این اتفاق در کنار یک جشنواره بسیار بزرگ رخ می دهد که کمک زیادی به دیده شدن این افراد می کند. همینطور در حد توان جشنواره، فرش قرمزی برای فیلم های بخش اصفهان به همراه معرفی دست اندرکاران این فیلم ها پیش از اکران آن ها در نظر گرفته شده است.
وی خاطر نشان کرد: فیلم های منتخب جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان، در این دوره جشنواره در پردیس سینمایی ساحل اصفهان اکران می شود که با توجه به مخاطبین این فیلم ها که کودکان و نوجوانان هستند، با مدارس برای حضور دانش آموزان در این اکران ها هماهنگ شده و با در نظر گرفتن تمهیدات لازم، دانش آموزان اصفهانی می توانند فیلم های این بخش را به تماشا بنشینند.
محمدعلی جعفری عنوان کرد: همینطور برای افراد فعال رسانه اصفهان به همراه هنرمندان سینمای اصفهان، در این دوره جشنواره سالن ویژه ای برای اکران فیلم ها به خود اختصاص داده اند که می توانند فیلم های این دوره جشنواره را به صورت رایگان و با کارت های خود تماشا کنند.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D