پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/16 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

تولیدات هنرمندان اساس جذب گردشگری است

 
 

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در وزارت میراث و گردشگری پایه جذب گردشگر آن چیزی است که هنرمندان تولید میکنند و فرهنگ و هنر مهمترین عوامل جذب گردشگر خارجی است.

علی اصغر مونسان در آیین افتتاحیه دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، اظهار کرد:
هنرمندان با ابزاری به نام هنر، دغدغه های خود را بیان می‌کنند. هنرمند همیشه نگاه نافذی داشته و پدیده های جامعه را به دقت نگاه کرده است و شاید خیلی از مطالبی که مردم جامعه نمی‌بینند، هنرمند می‌بیند و افکاری را شکل می‌دهد که گاها نقادانه و کمک کننده است.

وی با بیان اینکه جامعه با ابزار هنر  مسیر تعالی و ترقی را طی می‌کند، گفت:
هنرمندان زیادی همیشه وجود داشته و جامعه قدردان حضور هنرمندان فرهیخه خواهد بود که به رشد تعالی کشور و جامعه کمک خواهد کرد.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه  یکی از بخش های مهم هنری بخش نمایشی است، افزود:  خوشحالیم که بعد از انقلاب جشنواره فیلم فجر شکل گرفت و سینمای کشور به واسطه برگزاری این جشنواره ارتقا پیدا کرد و به واسطه جشنواره و هنرمندان سینمای قبل انقلاب و بعد انقلاب قابل مقایسه نیست.

مونسان افزود: هنرمندان موجب وحدت میان مردم هستند و درد های مردم را با هدف ایجاد وحدت بیان می‌کنند.  در وزارت میراث و گردشگری اساس جذب گردشگر آن چیزی است که هنرمندان تولید میکنند و فرهنگ و هنر مهمترین عوامل جذب گردشگر خارجی است.


وی‌ تصریح کرد: اصفهان مهد هنر و فرهنگ و تمدن کشور است و برای همه هنرمندان بزرگ کشور آرزوی موفقیت دارم.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D