پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/16 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

در این سرزمین هنر همواره جاری است


  


استاندار اصفهان گفت: برگزاری جشنواره فجر به معنای این است که فرهنگ و هنر در این سرزمین پایانی ندارد و به بیان دیگر هنر همواره در رگ های ایران جاری است.


به گزارش روابط عمومی دومین جشنواره فیلم فجر اصفهان شامگاه امروز دوشنبه عباس رضایی در آیین افتتاحیه این جشنواره اظهار کرد: بسیار خرسندم که جشنواره فجر محلی برای عرضه هنرمندان ایرانی است و در این رابطه به کمال خود رسیده است.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره فجر به معنای این است که فرهنگ و هنر در این سرزمین پایانی ندارد و به بیان دیگر هنر همواره در رگ های ایران جاری است.

استاندار اصفهان تاکید کرد: در دهمین سال قرار داریم که جشنواره فیلم فجر در اصفهان برگزار می‌شود و باید گفت جشنواره فیلم فجر در اصفهان هم تراز با تهران است که هر سال نسبت به دوره پیشین با قدرت بیشتری برگزار می شود.


رضایی با اشاره به همکاری بخش خصوصی در برگزاری جشنواره فیلم فجر افزود: مایه مباهات است که در استان پردیس‌های سینمایی مدرنی داریم که می‌توانیم جشنوارهای فیلم که دارای اهمیت ملی و بین المللی هستند را در آن‌ها برگزار کنیم در تو تجلیل از بخش خصوصی باید گفت، یکی از افتخارات اصفهان در این است که بخش خصوصی همواره یار و یاور رویداد‌های ملی و بین‌المللی بوده‌است.

وی با بیان اینکه اکنون ۴۳ سینما در سرتاسر اصفهان وجود دارند، که از این تعداد ۳۳ سینما مختص به شهر اصفهان، گفت: زمانی که مردم اصفهان در بازه زمانی کوتاهی حدود یک میلیارد و چهارصد تومان از ثروت خود را صرف بازید از سینما می‌کنند قابل اهمیت است اما این آمار کافی نیست و باید افزایش داده شود.


استاندار اصفهان با اشاره به ایام الله دهه فجر، گفت: اعتقاد دارم انقلاب اسلامی یکی از نعمات بزرگی است که از جانب خدا به ملت ایرانی ارزانی شد، انقلاب اسلامی همواره در انقلاب های مهمی که در جهان رخ داده است منحصر به فرد بود چرا که هدف انقلاب اسلامی رسیدن به ارزش‌های الهی بود.


رضایی با تاکید بر اینکه مقایسه انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های عصر  معاصر اشتباه است، خاطرنشان کرد: ریشه‌های انقلاب اسلامی تنها مسائل معشیتی نبود، ارتش شاه، از مقتدر ترین ارتش‌های جهان در ان موقع بود و باید مذهبی بودن انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی‌(ره)  شرایط انقلاب اسلامی را مهیا ساخت و امروز در طول چهل و یک سال شاهد بوده‌ایم با وجود همه تحریم ها و شیطنت‌های استکبار جهانی ایران اسلامی پا برجاست و به برگزاری جشنواری های مهم می‌پردازد که نشان از جریان زندگی شاداب در ایران است.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D