پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/16 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

24 فیلم از جشنواره فیلم فجر به روی پرده اکران خواهند رفت


 

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر گفت: درگاه خرید بلیط‌های جشنواره فیلم فجر، از درگاه سینما تیکت امکان پذیر خواهد بود‌.

به گزارش روابط عمومی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان صبح امروز محمد پناهی نژاد در آیین افتتاحیه معنوی این جشنواره اظهار کرد: به گلستان شهدا آمده ایم تا با آرمان های شهدا میثاقی دوباره ببندیم و جشنواره فیلم فجر اصفهان را به صورت معنوی آغاز کنیم.

وی با اشاره به تاریخ آغاز افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در ۱۴ بهمن ماه جاری ادامه داد: افتتاحیه رسمی جشنواره فیلم فجر با حضور مسئولان استانی و کشوری  ساعت ۱۸ در محل پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر برگزار خواهد شد.


مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر در خصوص تعداد فیلم هایی که در دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان اکران می شوند گفت: در این دوره از جشنواره ۲۴ فیلم به نمایش در می آیند که از این تعداد ۲۲ فیلم مربوط به بخش سودای سیمرغ و دو فیلم مربوط به یکی دیگر از بخش های جنبی این جشنواره است.

پناهی نژاد با اشاره به اکران فیلم‌های تولیدات اصفهان به عنوان یکی از بخش های جنبی جشنواره فیلم فجر اصفهان عنوان کرد: ۵ فیلم در سه سانس همزمان با فیلم های جشنواره به روی پرده اکران می روند.

وی در خصوص تشکیل کارگاه هایی با موضوع آموزش سینما تصریح کرد: تشکیل کارگاه ها با موضوعیت سینما یکی دیگر از بخش های جنبی جشنواره فیلم فجر اصفهان است که برنامه های این کارگاه ها تا دوشنبه اطلاع رسانی می‌شوند.

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر با بیان اینکه فروش بلیط های جشنواره فیلم فجر در سایت سینما تیکت انجام می‌شود، گفت: در تلاش هستیم این امکان را فراهم کنیم تا حدود ۲۴ ساعت قبل از اکران فیلم ها خرید بلیط برای عموم مردم مهیا باشد و نکته دیگر این است که مردم می‌توانند به صورت حضوری باقیمانده بلیط های که در سایت به فروش نرسیده است را با مراجعه به گیشه سینما خریداری کنند.

پناهی نژاد خاطر نشان کرد: لیست فیلم ها از روز دوشنبه به صورت سراسری در اصفهان اطلاع رسانی خواهد شد تا مردم نسبت به برنامه ریزی و خرید بلیط ها اقدام نمایند.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D