پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/16 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

امروز فرهنگ و هنر ایران مدیون خون پاک شهدا است





 


مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، گفت: در آیین افتتاحیه معنوی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان به نزد شهدا آمده‌ایم تا با آنان پیمامی تازه ببندیم.

به گزارش روابط عمومی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری در آیین افتتاحیه معنوی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با حضور در گلستان شهدای این شهر اظهار کرد: با عوامل اجرایی ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر و همچنین هنرمندان اصفهانی به محضر شهدای عزیز آمده ایم تا بار دیگر با آرمان‌های شهدا و امام شهدا پیمان ببندیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه چند سالی است که هنرمندان شهر اصفهان جشنواره فجر را ابتدا با حضور در آسایشگاه جانبازان و سپس در کنار گلزار پاک شهدا آغاز می‌کنند، چرا که امروز هرچه داریم از خون پاک شهدا و ایثارگری آنان است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: امروز اهالی فرهنگ و هنر خود را مدیون خون شهدا می دانند و در تلاشند اقدامات خود را در راستای اهداف شهدا به ثمر برسانند.

حجت الاسلام انصاری خاطرنشان کرد: اگر امروز در کشور  جشنواره‌ای با امنیت برگزار می شود یا فیلمی ساخته می شود به برکت خون شهداست و از خدا و شهدا می‌خواهیم به هنرمندان کشور عزیزمان ایران در راستای بهبود فرهنگ ایران اسلامی کمک رسانی کنند.

در ادامه محمدعلی جعفری معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: توفیقی حاصل شد تا با حضور هنرمندان نصف جهان آغاز جشنواره فیلم فجر در استان اصفهان را با نام شهدا و وجود پاک و مقدسشان پیوند دهیم.


وی با اشاره به اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر، عنوان کرد: در دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان تمامی فیلم های بخش سودای سیمرغ در دو پردیس سینمایی ساحل و سیتی سنتر اصفهان از تاریخ پانزدهم تا بیست و یک بهمن ماه جاری اکران خواهند ش



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D