پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/16 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

ارزش های اسلامی در جشنواره فجر نمایان می شود




 


 
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان امروز ۱۲ بهمن ماه در بازدید از آسایشگاه جانبازان شهید مطهری گفت: اگر امروز به جایگاهی رسیده ایم به سبب ایثارگری های شهدا و جانبازان است.

به گزارش روابط عمومی دهمین جشنواره فیلم فجراصفهان، حجت الاسلام و المسلین محمد علی انصاری  در بازدید از آسایشگاه جانبازان شهید مطهری اظهار کرد: در مکتب اسلام کسانی که در مبازره حق علیه باطل از جان خود می گذرند در زمره ارزشمند ترین افراد قرار می‌گیرند. به واسطه این امر همواره از شهدا و جانبازانی که جان خود را فدای وطن و معیارهای الهی کرده‌اند می‌توان به عنوان فداکارترین افراد یاد کرد چراکه آنان از همه هستی خود گذشته اند.

وی ادامه داد: اگر اکنون به شخصی پیشنهاد شود تا در قبال دریافت مبلغ قابل توجهی قسمتی از انگشت کوچک خود را قطع کند، آن شخص به هیچ عنوان حاضر نخواهد شد اما چگونه است که مادری تمامی فرزندانش که پاره‌ تن او هستند را برای حفظ وطن و معیار های انقلاب اسلامی به سوی جبهه های حق علیه باطل روانه می‌کند؟

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: شهدای عزیز ما به طمع  بهشت از جان خود نگذشته اند بلکه برای آنان هدفی به مراتب ارزشمند تر از بهشت بوده و آن رسیدن به خدا است.

حجت الاسلام انصاری تاکید کرد: تا قبل از شهادت بزرگ مرد عرصه مقاومت حاج قاسم سلیمانی دشمنان در تلاش بودند مردم ایران را به گونه‌ای توصیف کنند که از نظام جمهوری اسلامی ایران خسته شده‌اند، اما مشاهده شد زمانی که سردار به شهادت رسید یک ایران به میدان آمد و دشمنان حیرت زده از حضور جمعیت میلیونی در تشییع پیکر پاک آن شهید بود. جمعیت اهواز، مشهد، تهران و قم در تشییع شهید سلیمانی را نباید به دست فراموشی بسپاریم چراکه آمریکا از مردم ایران هراس دارد.

وی با اشاره به راهپیمایی مردم عراق علیه استکبار جهانی گفت: زمانی که مردم عراق جلوی چشم آمریکایی ها به میدان می آیند و حرف از خروج استکبار در کشور خود می زنند، نشان از شکست هیمنه آمریکا در منطقه دارد که باید آن را به فال نیک گرفت و این دارایی های معنوی ملت ایران است که سبب شده  استکباربیش از پیش از مسلمانان جهان هراس داشته باشد.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره فیلم فجر در کنار جانبازان اقدامی نیست که اهمیت جانبازان را آن طور که باید و شایدبه نمایش بگذارد، تنها به این مکان آمده‌ایم تا بگوییم مدیون ایثار و از خودگذشتی آنان هستیم و جشنواره ای را ایجاد کرده ایم تا ارزش های انقلابی در آن نمایان باشد .





 




 
 



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D