پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/16 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

سلیم، فیلمی برای کمبود آب

 
کارگردان فیلم سینمایی سلیم گفت: سلیم لوکیشن های بکری را در خود جای داده است، لوکیشن‌های موجود در این فیلم برای نخستین بار در سینمای ایران چنین به نمایش در می‌آید.

وحید پاکزاد در گفت و گو با روابط عمومی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان اظهار کرد: فیلم سینمایی سلیم با بازی علیرضا هوشیار، امین مهری بابادی، فرهان منصوری و ابوالفضل صابری در قالب ژانری اجتماعی-انتقادی با موضوعیت کمبود آب ساخته شده است.
 
وی ادامه داد: طرح این فیلم حدود دو سال پیش بر اساس یک دغدغه ذهنی ایجاد و با استفاده از همفکری سید محسن رضوی، پس از حدود شش ماه فیلمنامه این فیلم بازنویسی شد که محور این فیلم را چهار نوجوان 13 ساله تشکیل داده اند.

کارگردان فیلم سینمایی سلیم در خصوص پلان های فیلمبرداری این فیلم گفت: سلیم در شرق استان اصفهان (شهر ورزنه) فیلم برداری شد، تولید فیلم سینمایی به دلیل خارج از شهر بودن و محتوای روستایی آن چالش های زیادی را در بر داشت. در این فیلم لوکیشن هایی وجود دارد که برای نخستین بار در سینمای ایران به نمایش در آمده است.

پاکزاد خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی سلیم هنروران زیادی را در خود جای داده و نکته قابل اهمیت در این فیلم استفاده از مردم بومی ورزنه به جای هنروران حرفه‌ای است و دلیل این به کارگیری وجود برخی از مشکلات در ارتباط با هنروران حرفه ای اصفهان است.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D