پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/16 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

سه روز تا دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان / اصفهان در برگزاری های جشنواره های ملی و بین المللی خود را ثابت کرده است


 
 
مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:  اصفهان استحقاق این را دارد که در جشنواره فیلم فجر، بهترین فیلم ها را در دست داشته باشد.


محمد مهدی احمدی در گفت و گو با روابط عمومی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان اظهار کرد: سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تخصیص فیلم های فجر به خواست سازمان سینمایی، این است که فیلم های برتر و پرطرفدار همزمان با تهران در استان هایی که دارای ظرفیت بالا هستند به نمایش در بیاید.


وی ادامه داد: استان اصفهان از جمله استان‌هایی است که ظرفیت قابل توجهی را برای اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر دارا است و استحقاق این را دارد که بهترین فیلم‌ها را برای اکران در دست داشته باشد.


مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص پتانسیل های اصفهان برای برگزاری جشنواره های ملی و بین المللی تصریح کرد: اصفهان همواره در زمره استان‌هایی قرار دارد که هم از لحاظ نیروی انسانی در حوزه فرهنگ و هنر و هم از لحاظ ساختار و پتانسیل های شهری از ویژگی های حائز اهمیتی  برخوردار است.


احمدی در خصوص تخصیص فیلم های جشنواره فیلم فجر به استان‌ها خاطرنشان کرد: طبق ارزیابی های انجام شده فیلم هایی که از ویژگی خاصی برخوردار هستند، به استان هایی تعلق می گیرند که از زیرساخت‌های مورد نیاز بهره ببرند و قابل ذکر است که اصفهان برای این امر گزینه مفیدی خواهد بود.

  



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D