پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/16 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

پنج روز تا دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان /حضور جشنواره فیلم فجر در اصفهان را باید به فال نیک گرفت


 

پیشکسوت بازیگری اصفهان گفت: برگزاری جشنواره  فیلم فجر در اصفهان نشان می‌دهد که اصفهان می‌تواند گام به گام با تهران در مسیر تولید محصولات فرهنگی حرکت کند و بزرگترین امتیاز آن، تولید آثار ارزشمند سینمایی در اصفهان است.

محمدرضا نریمانی در گفت و گو با روابط عمومی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، گفت:  باعث خرسندی است که مردم و هنرمندان اصفهان از حضور جشنواره در این شهر زیبا برخوردار هستند و باید این موقعیت را باید به فال نیک گرفته و از این فرصت استفاده کرد.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره فیلم فجر در اصفهان یک دلخوشی برای هنرمندان اصفهان است چراکه اصفهان یکی از شهرهای سرآمد در فرهنگ و تمدن ایران است و به واسطه همین امر باید از ظرفیت‌های اصفهان استفاده کرد.

پیشکسوت بازیگری اصفهان افزود: بهره مندی هنرمندان از سالن ویژه‌ای برای اکران فیلم‌های جشنواره فجر بسیار حائز اهمیت است و به بیانی دیگر به واسطه این اتفاق جایگاه هنرمندان اصفهانی مهم واقع شده است.

نریمانی در خصوص اکران فیلم‌های بخش اصفهان تصریح کرد: تا قبل از اینکه جشنواره فیلم فجر به اصفهان بیاید هنرمندان بر این باور بودند که مهاجرت به تهران تنها راه پیشرفت در هنر است اما اینگونه نیست و اگر هنرمندان اصفهانی مورد حمایت قرار گیرند در شهر خود به ادامه فعالیت می‌پردازند و با اکران آثار فیلمسازان اصفهانی آنان ترغیب به ساخت آثار هنری بیشتری می‌شوند.

وی افزود:  تشکل‌هایی مثل خانه سینمای اصفهان می‌توانند بسیاری از مشکلات هنرمندان را حل کنند زیرا زمانی که صنفی برای سینماگران وجود داشته باشد، مسائل و مشکلات در اصفهان حل می‌شود و این همدلی و هم سویی بین هنرمندان، می‌تواند کمک قابل توجهی به پیشرفت هنر در اصفهان نماید در همین خصوص شاید در کوتاه مدت نتوانیم انقلابی در سینمای اصفهان انجام دهیم اما اگر برنامه‌های ما به درستی تدوین شده و پیش برود، مطمئناً می‌توانیم در اصفهان فیلم‌های خوبی تولید کنیم.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D