پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/16 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

پنج روز تا دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان /مجموعه قلب شهر حامی فرهنگ و هنر اصفهان است


 
معاون امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، گفت: زمانی که یک بخش خصوصی با وجود مشکلات اقتصادی در عرصه سینما و هنر ورود پیدا می کند ایثار کرده است.


محمدعلی جعفری در گفت و گو با روابط عمومی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان اظهار کرد: اصفهان علاوه بر ظرفیت هایی که در برگزاری جشنواره های ملی دارد، افراد تاثیرگذاری را در خود جای داده است که می توانند اسم اصفهان را در صدر استان های کشور بنشانند.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات حال حاضر کشور مردم نیازمند نشاط و شادابی اجتماعی هستند در همین خصوص می‌توانیم با برگزاری چنین جشنواره هایی این نشاط و شادابی را برای آنان به ارمغان آوریم و نا امیدی را از ذهن ایشان دور سازیم.

جعفری افزود: در دوره نهم جشنواره فیلم فجر اصفهان تنها استانی بودیم که با همکاری یک اسپانسر جشنواره را برگزار کردیم و این ناراحت کننده است که هیچ بخش دولتی یا بخش خصوصی دیگری به جز مجموعه قلب شهر برای برگزاری این جشنواره همکاری نکرد و از سویی دیگر قابل قدردانی و ستایش است که مدیریت و کادر محترم مجموعه قلب شهر تا این اندازه به فرهنگ و هنر این کشور بها می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: در دوره دهم جشنواره فیلم فجر اصفهان شاهد همکاری دو بخش خصوصی پردیس سینمایی ساحل و سیتی سنتر هستیم. ورود بخش خصوصی دیگری در کنار مجموعه قلب شهر بسیار امیدوار کننده است ولی از آن مهم تر همراهی بخش های مختلف شهری و دولتی با این جشنواره است که می تواند بهترین رویداد باشد و دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان را به تکامل برساند.






لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D