پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/16 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

فیلم سازی در اصفهان برای بانوان سخت است


 
رها سلیمانی:
 فیلم سازی در اصفهان برای بانوان سخت است

 کارگردان فیلم " رفلکس " گفت: باتوجه به مشکلات فیلمسازان ، از اداره ارشاد و سایرین مسئولان انتظار می‌رود از بانوان حمایت بیشتری را به عمل آورند چراکه دردهایی که بانوان به تصویر می کشند را هیچوقت یک مرد نمی تواند به تصویر بکشد.

رها سلیمانی در گفت و گو با روابط عمومی دهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان، اظهار کرد: نام فیلم "رفلکس" است، در ابتدا با نام دیگری این پروژه آغاز شد اما در پایان تصمیم بر این شد تا این اسم را برای فیلم انتخاب کنیم. ژانر فیلم درام بوده و با حضور بازیگرانی همچون، فرهاد مهادیان، شیوا خنیاگر، فرج گل سفیدی، الهام باقری و فرشاد فهیم در کنار دو بازیگر جوان به نام های حسین پناهی و امید کریمی این فیلم ساخته شده است.

وی ادامه داد: به دلیل این که دو بازه زمانی قبل از انقلاب اسلامی و پس از انقلاب اسلامی در فیلم به تصویر کشیده شده است، کار به مراتب سختی داشتیم. طراحی و صحنه پردازی سکانس های قبل از انقلاب به هرحال سخت بود اما توانستیم که به لوکیشن های مورد تایید برسیم همچنین در خصوص نام فیلم، رفلکس به معنای بازتاب است و همه بازتاب کارهای خود را در این دنیا و در دنیای باقی می بینند.

کارگردان فیلم "رفلکس" از آثار بخش جنبی سینمای اصفهان، در خصوص مدت زمان تولید فیلم رفلکس خاطرنشان کرد: فاصله رسیدن از فیلم نامه به مرحله تولید، نزدیک به 10 سال طول کشید، فیلم نامه 10 سال پیش نوشته شد اما به دلایل متعددی در همان زمان فیلم ساخته نشد در طول این 10 سال تمامی سعی بر این بود تا با همکاری با دیگر کارگردانان تجربه لازم برای فیلم سازی را به دست آورم و سپس به دنبال فیلم سازی بیایم.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D