پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/16 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

هنرمندان اصفهانی کمتر از هنرمندان پایتخت نیستند


 جهانبخش سلطانی گفت: برپایی جشنواره فیلم فجر در اصفهان ثابت کرد هنرمندان اصفهانی از هنرمندان تهرانی کمتر نیستند.

جهانبخش سلطانی در گفت و گو با روابط عمومی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان اظهار کرد: درسال هایی که جشنواره فیلم فجر در اصفهان برگزار نمی‌شد اهالی هنر در اصفهان برای تماشای فیلم های جشنواره فیلم فجر مجبور به مسافرت به تهران بودند اما در این ده سال حضور جشنواره فیلم فجر در اصفهان ثابت شد هنرمندان اصفهانی کمتر از هنرمندان تهرانی نیستد.

وی ادامه داد: اصفهان در این دوره از جشنواره فیلم فجر، برای دهمین سال است که همگام با جشنواره فیلم فجر تهران به برگزاری این جشنواره می‌پردازد و در همین خصوص هنرمندان اصفهانی توسط خانه سینماگران هویتی دوباره گرفتند و به زحمات آنان ارج نهاده شد.

این بازیگر سینما و تلویزیون نشست ها و جلسات خانه سینماگران با هنرمندان را اثر بخش دانست و تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری جلسات خانه سینما با هنرمندان، رشد و تعالی هنر و هنرمند در شهر زیبای خدا است و مسئولین خانه سینما توانسته اند ارزش های جشنواره را ماندگار سازند.

سلطانی  اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به سبب ارج نهادن به جایگاه هنرمندان سالن ویژه‌ای را برای آنان و همچنین اصحاب رسانه در پردیس سینمایی سیتی سنتر فراهم کرده تا اهالی هنر در اصفهان با کمال آرامش به تماشای فیلم های جشنواره فیلم فجر بپردازند، به واسطه همین امر هنرمندان صمیمانه قدردان زحمات مسئولان ستاد اجرایی جشنواره فیلم فجر در اصفهان هستند.

وی خاطرنشان کرد: در طول دوسالی که تولیدات فیلسازان اصفهانی به عنوان یک بخش جنبی در جشنواره فیلم فجر اصفهان به نمایش در می‌آیند، بستری مناسبی فراهم شده تا فیلمسازان اصفهانی با امید بیشتری به ساخت اثر از جانب خود ادامه دهند.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D