پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/16 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

اصفهان در "هزارسال با تو" تمام عیار به تصویر کشیده شد

 


فیلم "هزار سال با تو" یکی از پنج فیلم اصفهانی است که در دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان به نمایش در می آید. 

کارگردان فیلم "هزار سال با تو" گفت: سعی شد ایده پردازی در خصوص ساخت این فیلم با هدف سینمای سرگرمی دنبال شود تا بیینده زمانی را به دور از مشکلات جامعه طی کند.

حسین طبیب زاده در گفت گو با روابط عمومی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان اظهار کرد: فیلم "هزار سال با تو" با بازی مجید مشیری، رز رضوی، سام کرمی، نیما شاهرخ شاهی، مهران رجبی، شهین تسلیمی، مهدی امینی خواه، ایمان نصر، محسن ثباتیان و حضور افتخاری سولماز حصاری یک ملودرام عاشقانه-حادثه ای را به تصویر کشیده شده است.

وی ادامه داد: باتوجه به فضای حاکم در جامعه و انرژی های منفی موجود، سعی شد ایده پردازی در خصوص ساخت این فیلم با هدف سینمای سرگرمی دنبال شود تا بیینده زمانی را به دور از مشکلات جامعه طی کند و از دغدغه های فکری خویش رهایی یابد.

کارگردان فیلم "هزار سال با تو" در خصوص پلان های فیلم برداری این فیلم گفت: فیلم"هزار سال با تو" با تعدد لوکیشن روبرو بود و از لوکیشن های این فیلم می‌توان به مجموعه اصفهان سیتی سنتر، باغ گل ها و شهرک سلامت اشاره کرد.

طبیب زاده با اشاره به جایگاه اصفهان در فیلم خود تصریح کرد: در این فیلم سعی شده بکر بودن و زیبایی اصفهان به رخ بینندگان غیر اصفهانی کشیده شود و به عمد از پلان هایی مانند پل خواجو استفاده شده تا بینندگان از تمدن اصفهان در گذشته و حال مطلع شوند. اضافه بر این‌ها پیشرفت شهر و فراگیری مدرنیته در بسیاری از سازه های شهری در این فیلم نمایان است. به صورت خلاصه تلاقی تمدن تاریخی و مدرنیته فعلی سبب شده اصفهان در "هزار سال با تو" به زیبایی به تصویر کشیده شود.

فیلم های اصفهان در سالن یک پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر به نمایش گذاشته می شود و ورود برای عموم آزد و رایگان است.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D