پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/16 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

شش روز تا دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان/ جوانان یکی از ارکان مهم اجرایی جشنواره فیلم فجر هستند


 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: برنامه‌های خود را باید با شور بیشتری برگزار کنیم چرا که نباید مردم در ناامیدی و اندوه قرار بگیرند و جشنواره فجر فرصتی خواهد بود تا نشاط اجتماعی به مردم باز گردد.

محمدعلی جعفری در گفت و گو با روابط عمومی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان اظهار کرد: افتتاحیه جشنواره چهاردهم بهمن ماه جاری ساعت ۱۸ در سالن اصلی پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر برگزار می شود.

وی ادامه داد: از روز پانزدهم بهمن ماه اکران ها آغاز و در کنار این اکران ها برنامه های جنبی جشنواره که از ماه‌ها پیش تدارک دیده شده برای مخاطبان آغاز می شود.


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در خصوص برگزاری کارگاه های سینمایی که یکی از برنامه های جنبی دهمین دوره جشنواره فیلم فجر اصفهان است تصریح کرد: چهار کارگاه آموزشی برنامه ریزی شده تا علاقه مندان به رشته سینما با حضور در این کارگاه ها اطلاعات بیشتری را در مورد هنر سینما کسب کنند.


جعفری  با اشاره به اکران تولیدات فیلمسازان اصفهانی همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر در اصفهان، گفت: به دلیل حمایت از سینمای اصفهان و حمایت از فیلمسازان اصفهانی پنج فیلم داستانی بلند که ساخته هنرمندان اصفهانی است انتخاب شده تا در سالن شماره یک پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر اکران شوند.


وی با بیان اینکه بخش جدیدی در دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان طرح ریزی شده اظهار کرد: امسال در افتتاحیه جشنواره جایزه ویژه مقاومت که با نام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شده است را خواهیم داشت و این جایزه به یکی از هنرمندان اصفهانی که در حوزه دفاع مقدس و ارزش های انقلابی فعالیت بسزایی داشته تعلق می گیرد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در خصوص گرامی داشتن وجود هنرمندان اصفهانی گفت: از سه تن از هنرمندان فعال سینمای اصفهان تقدیر به عمل خواهد آمد تا قدری از زحمات ایشان گرامی داشته شود، همچنین سالن ویژه ای برای هنرمندان و اصحاب رسانه در نظر گرفته شده تا از تماشای فیلم های جشنواره فیلم فجر لذت ببرند.


جعفری در خصوص اتفاقات اخیر کشور گفت: در این دوره از جشنواره فیلم فجر شاهد شرایط متفاوتی هستیم چرا که از یک سو بزرگان و عزیزانی را از دست داده ایم که اندوه شهادت ایشان سخت و جانکاه است و از سوی دیگر باید گفت که زندگی همواره در جریان است و باید از پیام شهادت این عزیزان برای شکوفا شدن ایران بهره ببریم. این مرز وبوم متعلق به همه ملت ایران است و قطعاً شهید سلیمانی و شهدای سانحه هوایی یکی از آرزوهای شان سربلندی کشور عزیزمان ایران است، به واسطه همین امر باید برنامه‌های خود را با شور بیشتری برگزار کنیم چرا که نباید مردم در ناامیدی و اندوه قرار بگیرند و جشنواره فجر فرصتی خواهد بود تا نشاط اجتماعی به مردم باز گردد.

 وی خاطر نشان کرد: اتفاق زیبایی که در دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان رخ داده این است که جوانان با نشاط و فرهنگ دوست، یکی از ارکان اجرایی مهم جشنواره هستند و جمع شده اند تا برنامه خوبی را تدارک ببینند و اگر در این جشنواره روحیه سرزندگی مشاهده می شود به دلیل وجود جوانان است.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D