پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/16 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

نه روز تا دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان/ «بلوا» به فجر رسید


 


«روز بلوا» چهارمین فیلم سینمایی بهروز شعیبی، به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بر روی پرده می رود.


به گزارش روابط عمومی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، شعیبی این بار پس از «دهلیز»، «سیانور» و «دارکوب» برای چهارمین بار در مقام کارگردان قرار گرفته است. 


داستان این فیلم درباره «عماد» استاد دانشگاهی خوشنام و یک چهره تلویزیونی مورد توجه است. او ناگهان توسط پلیس با اتهام هایی جدی مواجه می‌شود که خود و خانواده‌اش را در موقعیت پیچیده‌ای قرار می دهد.

بابک حمیدیان، لیلا زارع، محمد علیمحمدی، مسعود دلخواه، زکیه بهبهانی، ساغر قناعت، پاشا جمالی و داریوش ارجمند از بازیگران فیلم هستند.

این فیلم از محصولات مرکز فیلم و سریال سازمان سینمایی اوج است که پیشتر فیلم‌هایی موفقی چون ایستاده در غبار، تنگه ابوغریب، بادیگارد، به وقت شام و بیست و سه نفر را در جشنواره فیلم فجر شرکت داده است.

ساغر قناعت بازیگر جوان  که با فیلم روز بلوا در جشنواره حضور دارد،  درباره این اثر می‌گوید: فیلم نامه روز بلوا کار متفاوتی بود. بعد از خواندن آن با کمال میل بازی در فیلم را پذیرفتم. در روز بلوا نقش دختر جوانی را بازی می‌کنم که قرار است نقش مقابل بابک حمیدیان باشد. این دختر متعلق به طبقه پایین جامعه است و به لحاظ مالی چالش‌هایی در زندگی دارد و چون در زندگی سختی های زیادی متحمل شده، بسیار پخته تر از سنش عمل می‌کند.

قناعت درباره کارگردان می گوید: بهروز شعیبی کارگردان خوب و توانایی است و چون خودش هم بازیگر است، به‌ خوبی بازیگرانش را هدایت می‌کند و در حین فیلمبرداری هم خیلی صبور و آرام است.

ایستاده در غبار، تنگه ابوغریب، بادیگارد، به وقت شام و بیست و سه نفر تجربه های پرفروش سینمای ایران هستند که با نگاهی اجمالی به جدول فروش در چند سال گذشته می توان گفت که یکی از فیلم های پرمخاطب سی و هشتمین جشنواره فیلم، «روز بلوا» خواهد بود.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D