پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/16 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

هشت روز تا دهمین جشنواره فیلم فجر/ نباید مشغله‌های زیاد سبب بی اعتنایی هنرمندان نسبت به جشنواره فیلم فجر شود

  


بازیگر و هنرمند اصفهانی گفت: وظیفه ما هنرمندان این است که با حضور خود در این جشنواره جایگاه اصفهان را در کشور بالا ببریم چراکه خانه سینما وظایف خود را در حد توان خود در قبال هنرمندان انجام داده است.

هوشنگ حریرچیان در گفت و گو با روابط عمومی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان اظهار کرد: برگزاری جشنواره فیلم فجر در دوره پیشین نسبت به تمامی شهرستان‌ها و حتی تهران به مراتب کیفیت ایده‌آل تری داشت و علت این امر استقبال بی‌نظیر مردم از این جشنواره بود.

وی ادامه داد: مدیران ستاد جشنواره فیلم فجر در اصفهان همواره پشتیبان هنرمندان و اصحاب رسانه بوده‌اند و به واسطه همین امر سالن رایگانی را در اختیار هنرمندان و اصحاب رسانه استان اصفهان قرار داده‌اند که این اتفاق تنها در استان تهران میسر شده و استان‌های دیگر از این اتفاق بی بهره هستند.

بازیگر و هنرمند اصفهانی در ارتباط با نقش خانه سینماگران استان در بهره مندی هنرمندان از جشنواره فیلم فجر، تصریح کرد: خانه سینما در استان اصفهان نقش خود را برای گسترش سهم هنرمندان در جشنواره فیلم فجر را به نحو احسن انجام داده و به بیانی دیگر وظیفه ما هنرمندان این است که با حضور خود در این جشنواره جایگاه اصفهان را در کشور بالا ببریم.

حریرچیان با بیان اینکه هر هنرمندی به هنر وابسته است، گفت: نباید مشغله زیاد سبب شود هنرمندان نسبت به جشنواره با اهمیتی چون جشنواره فیلم فجر بی اعتنا شوند چراکه این جشنواره یکی از برترین رویدادهایی است که علاوه بر آثار تمامی دست اندر کارانی که در ساخت یک فیلم دخیل هستند به چالش کشیده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: مردم اصفهان برای استقبال از جشنواره فیلم فجر نیازی به دعوت ندارند، چراکه آنان میزبان این جشنواره هستند و همانند دوره‌های پیشین استقبال قابل توجهی از سوی آنان انجام خواهد گرفت.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D