پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/16 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

نه روز تا دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان/ پردیس سینمایی سیتی سنتر پایگاه اصلی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان



 


مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان گفت: پردیس سینمایی سیتی سنتر پایگاه اصلی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان است و آیین فرش قرمز و تقدیر از هنرمندان اصفهانی در این مکان انجام خواهد شد.

محمد پناهی نژاد در گفت و گو با روابط عمومی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، اظهار کرد: 22 فیلم از بخش سودای سیمرغ در پردیس سیتی سنتر و ساحل اکران خواهد شد ولی برای پردیس سیتی سنتر در حال مذاکره با اتحادیه پخش کنندگان هستیم تا همه فیلم های ثبت شده در جشنواره را به طور کامل خریداری کنیم.

وی ادامه داد: دهمین جشنواره فیلم فجراصفهان در دو پردیس ساحل و سیتی سنتر برگزار خواهد شد و بر اساس نظر اداره  کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، دو پردیس به صورت مشترک اکران خواهند داشت و جدول اکران ها به گونه ای تنظیم می‌شود که تعداد اکران فیلم‌ها برابر باشد اما برابری اکران ها در صورتی خواهد بود که پردیس ساحل میزان مشابهی فیلم برای اکران از تهران خریداری کرده باشد.

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان با اشاره به قسمتی از برنامه ریزی های انجام گرفته تصریح کرد: جدول اکران ها بر این اساس است که فیلم ها به صورن همزمان در دو پردیس اکران نشوند و ساعات اکران  با حدود سه الی چهار سانس از حدود ساعت 16 آغاز خواهد شد.

پناهی نژاد با بیان اینکه پردیس سینمایی سیتی سنتر محل برگزاری همه برنامه های جنبی است، گفت: اکران های ویژه هنرمندان و اصحاب رسانه در سیتی سنتر خواهد بود و افرادی که دارای کارت معتبر از سوی ستاد جشنواره هستند می توانند به صورت رایگان به تماشای این فیلم‌ها بنشینند.

وی در خصوص سالن هایی که برای اکران فیلم‌های جشنواره فجر در نظر گرفته شده اند، گفت: در تلاش هستیم با برنامه ریزی بهتر نسبت به سال گذشته جشنواره‌ای ایده‌آل تر برگزار کنیم و در همین خصوص سالنی با ظرفیت 333 صندلی ویژه اهالی هنر و رسانه در نظر گرفته شده تا همانند سال گذشته  جنبه عمومی پیدا نکند. از طرفی سالنی با ظرفیت 610 صندلی ویژه اکران‌ فیلم های جشنواره فجر برای مردم در نظر گرفته شده است. همچنین سالنی با ظرفیت 265 صندلی برای فیلم های تولیدی اصفهان اختصاص داده شده که یکی از بخش های جنبی جشنواره فجر است. امیدواریم با این شرایط استقبال کنندگان شاهد کیفیتی ایده آل باشند.

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان در تشریح بخش فیلم های اصفهان، اظهار کرد: فیلم هایی که در طول سال های ۹۷ و ۹۸  تولید شده و آماده پخش اند به این بخش راه پیدا کرده است. در همین خصوص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ۵ فیلم را برای بخش جنبی اصفهان انتخاب کرده که تماشای این بخش رایگان است و بلیت ها و دعوت نامه ها در اختیار تهیه کنندگان این فیلم ها قرار خواهد گرفت.

پناهی نژاد با اشاره به برنامه های جنبی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت: آیین فرش قرمز برای هنرمندان اصفهانی برنامه ریزی شده و از کسانی که در فیلم های اصفهان به ایفای نقش پرداخته اند تقدیر خواهد شد. همچنین یکی دیگر از بخش های جنبی کارگاه های آموزشی ویژه سینما خواهد بود که اساتید و عنوان کارگاه ها به زودی از سوی ستاد جشنواره نشر داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از جشنواره با توجه به مشکلات تغییر ساعت های اکران در دوره پشین برنامه ریزی هایی خواهد شد تا به طور مستقیم فیلم ها را با سرعت بیشتری از تهران به اصفهان برسانیم. هرچند وقوع برخی از اتفاقات که منجر به تغییر سانس ها می شود اجتناب ناپذیر است و در تهران هم شاهد این گونه اتفاقات هستیم.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D