پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/16 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

ده روز تا دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان/ تجلیل از خانواده شهید عبدالرسول زرین در آیین افتتاحیه

 


مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان اصفهان گفت: دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با تجلیل از تعدادی خانواده مدافع حرم، مدافع امنیت و جانبازان همراه خواهد بود که امیدواریم به نحو شایسته برگزار شود.


به گزارش روابط عمومی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، داریوش وکیلی اظهار کرد: در آیین افتتاحیه رسمی از خانواده شهید عبدالرسول زرین تجلیل خواهد شد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، ادامه داد: همزمانی شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و متقارن شدن با ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باعث شده است دهه فجر امسال تفاوت زیادی با سال های دیگر داشته باشد که باید به نحو شایسته به این موضوع پرداخت.


وکیلی با اشاره به رشادت های شهید زرین گفت: شهید زرین یکی از شهدای برجسته لشکر امام حسین(ع) است. او تنها تک تیر اندازی بود که تعداد زیادی از نیروهای متجاوز عراقی را به درک واصل کرد.


وی‌ با بیان اینکه افتتاحیه معنوی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان در گلستان شهدا برگزار خواهد شد، ادامه داد: در آیین افتتاحیه معنوی، هنرمندان و سینماگران با آرمان های امام خمینی(ره) و با تربت پاک  ۸ هزار شهید اصفهان تجدید میثاق خواهند کرد.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D