پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/16 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

ده روز تا دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان/اهدای جایزه مقاومت در دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان

 


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان  گفت: در دهمین جشنواره فیلم فجر نگاه ویژه ای به ارزش ها داریم و با توجه به اتفاقات اخیر از جمله ترور ناجوانمردانه سردار دل ها شهید سلیمانی و سانحه هوایی امسال، جشنواره با شرایطی خاص برگزار می شود.


محمد علی جعفری در گفت و گو با روابط عمومی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان اظهار کرد: قلب همه ایرانیان از یک سو اندوهگین از دست رفتگانمان است و از یک طرف خرسند از شکستن هیمنه آمریکا در منطقه و حتی جهان هستیم.


وی ادامه داد: دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از 15 الی 21 بهمن ماه در دو پردیس سینمایی ساحل و سیتی سنتر برگزار خواهد شد.


جعفری تاکید کرد: امسال به کمک بخش خصوصی و رایزنی های انجام گرفته با اتحادیه تهیه کنندگان، شاهد اکران 22 فیلم در بخش سودای سیمرغ در دهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان خواهیم بود.


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: در تلاشیم به عنوان عضو کوچکی از بخش هنری ایران اسلامی در حوزه سینما، به شایستگی تقدیری از خانواده شهدا و عملکرد ایشان در آستانه چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی داشته باشیم.


جعفری با بیان اینکه در آیین افتتاحیه مهمانانی از مسئولان لشکری و کشوری دعوت شده‌اند گفت: در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر اهدای جایزه مقاومت را خواهیم داشت و به یکی از هنرمندانی که در عرصه مقاومت فعالیت قابل ملاحظه ای داشته است جایزه مقاومت تعلق می گیرد.


وی خاطرنشان کرد: افتتاحیه معنوی و تجدید میثاق هنرمندان استان اصفهان با آرمان های شهدا و امام راحل و همچنین بازدید هنرمندان اصفهانی از آسایشگاه جانبازان شهید مطهری قبل از آغاز افتتاحیه رسمی برنامه ریزی شده است.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D