پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/7 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر 98

15 روز تا دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان/ «آن شب» تجربه جدید فیلم سازی در آمریکا





«آن شب» یکی از فیلم‌های بخش نگاه نو است که توانسته به بخش سودای سیمرغ هم راه پیدا کند. این فیلم در آمریکا ساخته شده و اولین فیلمی است که دفتر شهاب حسینی در آمریکا آن را تولید کرده است. خود شهاب حسینی هم نقش اول فیلم را بازی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان در فیلم سینمایی «آن شب» بازیگرانی مانند شهاب حسینی، امیرعلی حسینی، آرمین مهر، گلبرگ خاوری، علی کوششی، لیلا گرگانیان، لی لی ویکی، جرج مگوایر، الستر لیتم، مایکل گرم و جیا مورا حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم رازآلود و معمایی چنین آمده است: فیلم «آن شب» داستان یک زوج ایرانی ساکن امریکا است که در هتلی محبوس شده در حالی که وادار می‌شوند تا با رازهایی که از هم پنهان کرده‌اند روبه‌رو شوند.

وظیفه نوشتن فیلم The Night برعهده میلاد جرموز و کوروش آهاری بوده است. این فیلم سینمایی محصول کمپانی‌های ماموت پیکچرز و سون اسکایز اینترتیمنت است. شهاب حسینی، بازیگر اصلی این فیلم سینمایی، سابقه بازی در فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین»، «فروشنده»، حوض نقاشی» و «درباره الی» را دارد. حسینی همچنین موسس کمپانی سون اسکایز اینترتیمنت است.

از نکات دیگر این فیلم حضور محمد درمنش به عنوان تهیه کننده است.

درمنش سابقه کارگردانی، نویسندگی و فیلمبرداری هم دارد و این موضوع می تواند یکی از نکات مثبت حضورش در این فیلم باشد. وی یکی از مهم ترین تهیه کننده ها نیز هست و مدیر فیلمبرداری آثاری چون سینما سینماست ضیالدین دری و دایره سرخ جمال شورجه بوده است.

وی در فیلم‌های معبد، جان و ماه وش و هیام نیز بازی کرده است.

به نظر می‌رسد بودن محمد درمنش به عنوان فرد با تجربه در کنار کوروش آهاری که اولین تجربه کارگردانی فیلم بلندش را می آزماید و همچنین حضور شهاب حسینی به عنوان بازیگر اتفاقات جالبی را به همراه داشته باشد و همین موضوع هم باعث دیده شدن این فیلم می شود. ضمن اینکه این را هم باید اضافه کرد از جهتی که فیلم در دفتر فیلمسازی ندای هفت آسمان و ماموت پیکچرز ساخته می‌شود، می‌تواند تجربه نو و جدیدی باشد. 



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D