پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/10 1403
خبر

سامیار محمدی بازیگر فیلم «تپلی»:اصفهان را خیلی دوست دارم / نویدمحمدزاده الگوی بازیگری من است


 

سامیار محمدی بازیگر فیلم «تپلی» که در بخش مسابقه سینمای ایران سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شرکت دارد، گفت: اصفهان را خیلی دوست دارم. بریانی اش هم که عالی است.


به گزارش ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان؛ نخستین اکران فیلم سینمایی«تپلی» به کارگردانی حسین قناعت در سالن شماره سه پردیس سینمایی چهارباغ برگزار شد.

سامیار محمدی، بازیگر نوجوان  این فیلم گفت: من از چهارسالگی بازی در سینما و تلویزیون را شروع کردم و خوشحالم در سینمای ایران با کارگردان های خوبی همکاری کرده ام.

این بازیگر افزود: سال گذشته هم در فیلم «قهرمانان کوچک» نقش« بچه غول»  را بازی کردم که بسیار فیلم خوبی بود و خوشحالم که استقبال بالایی در گیشه از آن صورت گرفت. «خشم و هیاهو»، «موقعیت خطرناک یک شهروند»، «آس و پاس» و... از جمله فیلم هایی است که من در سینما بازی کرده ام.

بازیگر فیلم «خشم وهیاهو» تصریح نمود: من در آموزشگاه پانیذ بازیگری را آموختم و خودم دوست داشتم بازیگر بشوم. خوشبختانه فیلمبرداری فیلم «تپلی» تابستان بود و از مدرسه و درسم عقب نیافتادم .

محمدی ادامه داد: اگر انتخاب بشوم که خیلی خوشحال می شوم. اگرجایزه بگیرم با آن یک کنسرت برگزار می کنم چون صدایم خوب است. از دوران کودکی، خوانندگی و بازیگری را دوست داشتم.

محمدی خاطرنشان کرد: نخستین فیلمم «موقعیت خطرناک یک شهروند» بود. در فیلم«خشم وهیاهو» هم در بازی کردم. البته نقشم در آن فیلم کم بود. اما از بین بازیگران از کار کردن با حسن معجونی خیلی لذت بردم  و آقای قناعت از من تست گرفتند و من را انتخاب کردند.

بازیگر فیلم «خشم و هیاهو» در رابطه با بازیگران و فیلم های مورد علاقه اش گفت: حسن معجونی و نوید محمدزاده را خیلی دوست دارم و از او چیزهای زیادی یادگرفتم.

این بازیگر کودک درباره اصفهان ادامه داد: افتتاحیه جشنواره را بسیار دوست داشتم. خیلی برنامه های جالبی داشتند و اصفهان هم شهری است که آن را بسیار دوست دارم. بریانی اش هم که عالی است.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد تا ۱۴ شهریورماه در اصفهان ادامه دارد.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D