پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
01/9 1403
خبر

جدول فروش هفتگی 28 دی تا 4 بهمن


 


در حال حاضر فیلم‌های متنوعی در ژانرهای کمدی، کودک، عاشقانه و … در سینماهای کشور در حال اکران هستند؛ فیلم‌هایی که تاکنون مخاطبین زیادی را با خود همراه کردند. در ادامه نگاهی به ۵ فیلم پرفروش دو هفته‌ی اخیر می‌اندازیم.

 


بخارست



فیلم «بخارست» به کارگردانی سید مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی علی طلوعی و محصول سال ۱۴۰۱ است. این فیلم ژانری کمدی دارد و از ۲۴ آبان تاکنون در سینماهای سراسر کشور اکران شده است. «بخارست» ژانری کمدی دارد و داستان دو برادر به نام جلال (حسین یاری) و جلیل (پژمان جمشیدی) را روایت می‌کند که توسط پلیس امنیت دستگیر شده‌اند. جلال مغازه‌ی لوازم خانگی دارد و برای خرید وسیله به ترکیه سفر می‌کند اما وقتی به ایران باز می‌گردد بازداشت می‌شود و همین امر موجب می‌شود تا برادر و پدرش (غلامرضا نیکخواه) اموال او را به باد دهند. «بخارست» رتبه‌ی نخست فروش دو هفته‌ی اخیر سینما (۲۸ دی تا ۱۱ بهمن) را در اختیار دارد که با توجه به فضای مفرح و حضور بازیگران مطرح آن می‌توان انتظار داشت که این صدرنشینی در فروش ادامه‌دار باشد. حسین یاری، پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، غلامرضا نیکخواه، بابک کریمی، غزال نظر و… در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.



ملاقات خصوصی



«ملاقات خصوصی» فیلمی به کارگردانی امید شمس و تهیه‌کنندگی امیر بنان است که نخستین‌بار در چهلمین دوره‌ی جشنواره‌ی فجر به نمایش درآمد. این فیلم ژانری عاشقانه دارد و داستان دختری جوان به نام پروانه (پریناز ایزدیار) را روایت می‌کند که عاشق پسری زندانی به نام فرهاد با بازی هوتن شکیبا می‌شود. عشق عجیب بین پروانه و فرهاد زندگی هردوی آنها را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. فیلم ملاقات خصوصی از ۱۳ دی به روی پرده‌ی سینماها آمده است و رتبه‌ی دوم را در جدول فروش هفتگی بر عهده دارد؛ با توجه به داستان جذاب آن پیش‌بینی می‌شود که در ادامه‌ی اکرانش نیز مخاطبین زیادی را با خود همراه کند. پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، رویا تیموریان، ریما رامین‌فر، سیاوش چراغی‌پور، نادر فلاح، جواد قامتی، ایمان شمس و امیر حسین بیات بازیگران این فیلم هستند.



چپ راست



فیلم «چپ راست» چهارمین ساخته‌ی حامد محمدی به‌عنوان کارگردان است که در سال ۱۳۹۸ تولید شده بود. این فیلم ژانری کمدی سیاسی دارد و از ۲۱ دی تاکنون در سینماهای سراسر کشور اکران شده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «نه چپ نه راست، مسئله این نیست.» باتوجه به مدت زمان اندکی که از اکران «چپ راست» می‌گذرد؛ رتبه‌ی سوم فروش هفتگی را دارد و با توجه به ژانر این فیلم و بازیگران مشهور زیادی که دارد، پیش‌بینی می‌شود که در هفته‌های آتی فروش بیشتری تجربه کند. رامبد جوان، پیمان قاسم‌خانی، ویشکا آسایش، سارا بهرامی و سروش صحت بازیگران اصلی فیلم هستند.



لوپتو



انیمیشن لوپتو به کارگردانی عباس عسکری که از ۱۱ آبان تاکنون در سینماها اکران شده است. فیلم داستان پسری به نام علی و پدرش را به تصویر می‌کشد؛ پدر علی در کارگاه لوپتو با آموزش ساخت اسباب بازی به بیمارانش، آنها را درمان می‌کند. در واقع او یک کارگاه اسباب‌بازی‌های خلاقانه دارد که  میان کودکان ایرانی محبوبیت زیادی دارد اما روزی با خرابکاری یک ناشناس تعطیل می‌شود. علی تلاش می‌کند تا پدرش را که ناامید شده را از مخمصه برهاند. «لوپتو» رتبه‌ی چهارم فروش دو هفته‌ی سینما را در اختیار دارد و باتوجه به محدودیتی که ژانر کودک دارد؛ تاکنون بیش از ۱۴ میلیارد تومان فروخته است.

 


جزیره فضایی (تورنادو ۲)



جزیره فضایی (تورنادو ۲) فیلمی به کارگردانی سیدجواد هاشمی است که از ۲۹ آذر در سینماهای سراسر کشور اکران شد. این فیلم ژانری کودک-نوجوان و موزیکال دارد و در خلاصه داستان آن آمده است: «امید در مسطح فضایی تیانا جامانده است و به خاطر علاقه‌اش به دختر پادشاه تیانا (شیمبا) قصد برگشت ندارد اما دستگاه تصویری سفینه تورنادو آلارم می‌دهد. خانم خوش‌خیال در حال افتتاح تورنادو به‌عنوان رستوران تورنادوست اما بچه‌ها…» این فیلم رتبه‌ی پنجم در جدول فروش دو هفته‌ی اخیر سینما داشته و باتوجه به ژانر آن و بازیگران زیادی که دارد می‌توان انتظار داشت تا در هفته‌های آتی فروش بیشتری را تجربه کند. اکبر عبدی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری، ارسلان قاسمی، الناز حبیبی، راستین عزیزپور، امیررضا احمدی و… در فیلم جزیره فضایی تورنادو ۲ ایفای نقش کرده‌اند.



جدول فروش هفتگی سینما از ۲۸ دی تا ۴ بهمن



فیلم

کارگردان

فروش هفتگی (۲۸ دی تا ۴ بهمن)

فروش کل

مخاطب کل

شروع اکران

بخارست

مسعود اطیابی

۳,۰۸۰,۰۰۰,۰۰۰

۲۴,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰

۷۶۹,۳۲۱

۲۴ آبان

ملاقات خصوصی

امید شمس

۲,۳۲۴,۰۰۰,۰۰۰

۵,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰

۱۷۱,۱۷۳

۱۳ دی

چپ راست

حامد محمدی

۱,۵۱۷,۰۰۰,۰۰۰

۲,۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰

۸۸,۶۴۹

۲۱ دی

لوپتو

عباس عسکری

۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰

۱۴,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰

۵۸۹,۰۷۹

۱۱ آبان

جزیره فضایی (تورنادو ۲)

سید جواد هاشمی

۵۰۶,۰۰۰,۰۰۰

۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰

۵۸,۱۲۷

۲۹ آذر





جدول فروش هفتگی سینما از ۵ تا ۱۱ بهمن



فیلم

کارگردان

فروش هفتگی (از ۵ تا ۱۱ بهمن)

فروش کل

مخاطب کل

شروع اکران

بخارست

مسعود اطیابی

۳,۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰

۲۷,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰

۸۷۴,۰۳۶

۲۴ آبان

ملاقات خصوصی

امید شمس

۲,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰

۷,۷۱۴,۰۰۰,۰۰۰

۲۳۳,۶۱۸

۱۳ دی

چپ راست

حامد محمدی

۱,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰

۴,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰

۱۴۶,۳۹۳

۲۱ دی

لوپتو

عباس عسکری

۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰

۱۵,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰

۶۳۵,۵۸۱

۱۱ آبان

جزیره فضایی (تورنادو ۲)

سید جواد هاشمی

۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰

۲,۲۲۵,۰۰۰,۰۰۰

۸۰,۳۱۹

۲۹ آذر




جدول فروش هفتگی سینما از ۱۲ تا ۱۸ بهمن



فیلم

کارگردان

فروش هفتگی (از ۱۲ تا ۱۸ بهمن)

فروش کل

مخاطب کل

شروع اکران

بخارست

مسعود اطیابی

۳,۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰

۳۰,۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰

۹۷۷,۳۶۱

۲۴ آبان

ملاقات خصوصی

امید شمس

۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰

۹,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰

۲۹۲,۲۳۱

۱۳ دی

چپ راست

حامد محمدی

۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰

۶,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰

۱۹۶,۴۹۸

۲۱ دی

لوپتو

عباس عسکری

۸۷۶,۰۰۰,۰۰۰

۱۶,۰۳۵,۰۰۰,۰۰۰

۶۷۴,۶۰۷

۱۱ آبان



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D