پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
01/30 1403
خبر

بازگشایی مجدد پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر از 18 دی ماه

 


پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر  پس از 66 روز تعطیلی از امروز 18 دی ماه دوباره آغاز به کار خواهد کرد.


به گزارش روابط عمومی پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر، این مجموعه سینمایی با ظرفیت بیش از 2 هزار صندلی در هشت سالن سینمایی، سالن تاتر و مرکز همایش های بین المللی اصفهان سیتی سنتر، پس یک تعطیلی 122 روزه از 3 اسفند 1398 تا 4 تیرماه 1399، با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برای مقابله با انتشار ویروس کرونا، فعالیت خود را از سر گرفت.


اما بعد از کمتر از چهار ماه فعالیت همراه با تعطیلی های موقت، مجددا سینماها از 14 آبان ماه  تعطیل شد و پس از پشت سرگذاشتن 66 روز بحرانی برای مردم ایران، اکنون در شرایط بهتری  از 18 دی ماه با نیمی از ظرفیت و رعایت کلیه اصول بهداشتی جهت حفظ سلامت شهروندان، میزبان شما عزیزان هستیم.


مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر ضمن تاکید بر ادامه فعالیت سینما پس از یک بحران اقتصادی سنگین با فیلم های هنر و تجربه عنوان کرد: سیاست های حمایتی پردیس سینمایی سیتی سنتر از فیلم های هنری و تجربی در هر شرایطی ادامه خواهد داشت و پس از بازگشایی مجدد با سه فیلم «nine»، «منگی» و «خط باریک قرمز» با سینمای هنر و تجربه همراه خواهیم بود.


محمد پناهی نژاد افزود: فیلم های «دیدن این فیلم جرم است» و «2 Conjuring»  نیز در برنامه اکران این سینما قرار گرفته است.


وی ادامه داد: در حال حاضر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر از ساعت 15 الی 21  فعال است و به زودی با قرار گرفتن فیلم های جدید در برنامه اکران ساعت فعالیت این پردیس نیز افزایش پیدا خواهد کرد.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D