پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/1 1403
خبر / اخبار جشنواره اسباب بازی

طنین ارکسترسمفونیک کودکان در اصفهان سیتی سنتر

 

در حاشیه نخستین نمایشگاه ترویجی اسباب بازی وبازی های فکری،کودکان در ارکستر بزرگ سپاهان سینا به سرپرستی شهریار شکرانی با دستان کوچک خود آواز هایی خاطره انگیز را به میزبانی سیتی سنتراصفهان،نواختند.

به گزارش خبرگزاری برنا، ارکستر بزرگ کودکان سپاهان سینا با همکاری شرکت سامان گستر اصفهان و حمایت مجتمع فولادمبارکه با اجرای پر انرژی صبا احمدی نوجوان ۱۷ ساله اصفهانی آغاز شد. 


پس ازآن 130 کودک ونوجوان به رهبری نفیسه کوچکیان وارد صحنه شدند. اولین اجرای آنها سرود ملی بود که همه سالن با افتخار به میهن عزیزمان ایران به پا خواستند. اجرای بعدی آنها تک نوازی چنگ بود که توسط یکی از نوازندگان دختر اجرا شد.سپس همنوازی قانون،تاروتمبک واجرای قطعه بهار دلنشین توسط گروه 4نفره آغاز شد.


پس از آن گروه نوازی کودکان شروع شد، آهنگ هایی از جمله سمفونی نهم بتهون ،جینگل بلز، بارسلونا و تولد بودند که اجراشدند و مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.


با اجرای نوایی تماشاگران نوایی نوایی را تکرار کردند، با مستم مستم، مست کودکی خود شدند و با اشک ها و لبخند ها اشک ریختند و لبخند زدند. با خانه مادربزرگه به خانه کاه گلی و قدیمی مادربزرگ سفر کردند و با رشید خان به سردار کل قوچان سلام گفتند.


پس از این اجراها کودکان با افتخار به میهن خود سرود ای ایران را نواختند و با اجرای خوشحال و شاد و خندانم نشاط و انرژی را به تماشاگران منتقل کردند و تماشاگران را با خود همراه کردند.


در آخر با اجرای موسیقی بهار دلنشین،جو سالن را به بهاری دلنشین تبدیل کردند و به کار خود پایان دادند.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D