پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/4 1403
خبر

جزییات برنامه تابستانه باشگاه "هنر و تجربه" در اصفهان

 

پردیس سینمایی سیتی سنتر تا 27 شهریورماه میزبان اکران رایگان فیلم‌های تابستانه باشگاه «هنر و تجربه» است.

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: دور نخست باشگاه فیلم هنر و تجربه با همکاری فیلم‌خانه ملی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در چند سینمای برتر کشور مثل پردیس چارسوی تهران، هنر شهر آفتاب شیراز، پردیس هویزه مشهد و پردیس سینمایی سیتی سنتر برگزار می‌شود.

محمد پناهی نژاد ادامه داد: برای فیلم‌های خاص سینمای ایران تفاوت قائل هستیم و به همین دلیل سالن 265 نفره خود را در اختیار این برنامه قرار داده‌ایم. اگر استقبال خوبی از آن شود نیز می‌توانیم تعداد سالن‌ها را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه این پردیس به پیشنهاد تهران، فیلم‌های هنر و تجربه را تنها یک سانس در روز اکران می‌کند، گفت: بعد از برگزاری جشنواره فیلم فجر اصفهان در پردیس سیتی سنتر با افزایش قابل‌توجه مخاطبان روبرو بودیم و هفته فیلم اروپایی نیز بازخورد خیلی خوبی داشت به‌طوری‌که تنها با اختلاف یک نفر نسبت به تهران از لحاظ جذب مخاطب در رتبه دوم قرار گرفتیم.

مدیر پردیس سیتی سنتر خاطرنشان کرد: ممکن است خیلی از سینماها به خاطر رایگان بودن و از دست ندادن تایم‌های طلایی خود حاضر به اکران فیلم‌های گروه هنر و تجربه نباشند اما این پردیس برای احترام به علاقه اصفهانی‌ها مباحث مالی را در نظر نمی‌گیرد و از اجرای چنین برنامه‌هایی استقبال می‌کند.

پناهی نژاد با اشاره به فیلم‌هایی که در این برنامه اکران می‌شود گفت: افتتاحیه این برنامه، اکران پشت‌صحنه فیلم گاو بود و 26 تیرماه فیلم «باد صبا»، دوم مردادماه «خانه خدا»، نهم مردادماه «زال و سیمرغ»، «رخ»، «گلباران»، «ملک خورشید»، «منم آنم که» و «هفت شهر»، 16 مرداد «دونده»، 23 مرداد «انتظار» و «ساز دهنی»، 30 مرداد «پسر شرقی» و «اسب»، ششم شهریورماه «پری»، «چنین کنند حکایت» و «پدیده»، 13 شهریور «طلسم»، 20 شهریور «نارونی» و 27 شهریور «گزارش یک قتل» رأس ساعت 19 در پردیس سینمایی سیتی سنتر به نمایش درمی‌آید. 

 



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D