پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
01/31 1403
خبر

پروازی که ننشست؛ کارگردانی که نیامد


17 تیرماه قرار بود نشست نقد و بررسی فیلم «رضا» با حضور علیرضا معتمدی، در پردیس سینمایی سیتی سنتر برگزار شود اما این کارگردان، طی پیامی تلفنی، علت عدم حضور خود را در اصفهان برای مخاطبانی که به تماشای فیلمش نشسته بودند شرح داد و از آنان عذرخواهی کرد.
به گزارش ایسنا، کارگردان فیلم رضا در این پیام اظهار کرد: «با سلام خدمت همه شرکت‌کنندگان در این مراسم. امروز قرار بود در این لحظه پیش شما باشم اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد.
بنده با پرواز 236 ایران ایر، بعدازظهر به سمت اصفهان پرواز کردم، هواپیما تا نزدیکی اصفهان آمد اما فرودگاه اصفهان اجازه فرود برای هواپیما را صادر نکرد و دلیل عدم اجازه فرود بر باند فرودگاه را نیز گرمای بیش‌ازحد هوا و ایمن نبودن باند اعلام کرد.
من نمی‌دانم در شهرهای دیگر مثل تهران، آبادان، عسلویه و... هواپیما چگونه بر باند فرودگاه فرود می‌آید ولی متأسفانه هواپیما به تهران برگشت و نتوانستم به اصفهان بیایم.
از این مسئله بسیار غمگینم، زیرا اشتیاق زیادی برای نمایش فیلم «رضا» در اصفهان داشتم و مایل بودم از نزدیک با تماشاگران در اصفهان صحبت کنم. فقط خواستم از شما شرکت‌کنندگان عذرخواهی کنم بابت اینکه در این مراسم حضور ندارم و از شما تشکر کنم که باوجود گرمای هوا در ساعت‌های میانی روز، تشریف آوردید و فیلم مرا مشاهده کردید.
امیدوارم در فرصت خیلی نزدیک همه شما را ملاقات کنم.»

لازم به ذکر است فیلم «رضا» روایتگر تلاش یک معمار شوخ‌طبع اصفهانی، برای کنار آمدن با جدایی‌اش است. او می‌کوشد به زندگی جدیدش عادت کند اما در همین حین، یک عشق تازه پیدا می‌کند. در این فیلم بازیگرانی چون سحر دولتشاهی، علیرضا معتمدی، ستاره پسیانی، رضا داوود نژاد، افسر اسدی، سولماز غنی، نسیم میرزاده و پانته‌آ مرزبانیان ایفای نقش می‌کنند و تهیه‌کنندگی آن را کیومرث پوراحمد و علیرضا معتمدی بر عهده داشته‌اند.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D