پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
01/10 1403
خبر

سیتی سنتر همچنان در صدر فروش تیرماه

«شبی که ماه کامل شد»، «سرخپوست»، «زهرمار»، «سامورایی در برلین» و «متری شیش و نیم» 5 فیلم پرفروش هفته سوم تیرماه هستند که پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر توانست بازهم رکورد فروش آن ها را در دست بگیرد. 

این هفته نیز مانند هفته‌های گذشته صدر جدول در اختیار فیلم‌های غیرکمدی خوش‌ساختی بود که برخلاف چندسال اخیر توانستند نبض گیشه را از دست فیلم‌های کمدی بگیرند.

فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار توانسته تماشاگران را به سینما کشانده و به خوبی با آنها ارتباط برقرار کند. این فیلم که چهارمین هفته صدرنشینی‌اش را پشت سر می‌گذارد، توانست با فروش هفتگی ۲ میلیارد تومان، مجموع فروشش را به ۱۱,۵ میلیارد تومان برساند تا اصلی‌ترین رقیب «متری شیش و نیم» برای شکستن رکورد پرفروش‌ترین فیلم سال باشد.

«سرخپوست» ساخته نیما جاویدی نیز مانند هفته گذشته به فروش ۱,۵ میلیارد تومان دست یافت و در رتبه دوم جدول قرار گرفت. همچنین با مجموع فروش ۹.۱۰۰ موفق شد از فیلم ما همه با هم هستیم که شروعی طوفانی داشت سبقت بگیرد. سرخپوست که داستان جدید خود را در فضایی متفاوت تعریف می‌کند، هفته آینده خودش را به جمع پنج فیلم پرفروش امسال می‌رساند و به احتمال زیاد از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال خواهد بود.

عجیب‌ترین اتفاق هفته گذشته افزایش فروش سیصد میلیونی «تگزاس ۲» بود. این فیلم که پرفروش‌ترین کمدی امسال بوده است، موفق شد در هفته دوازدهم اکرانش با فروش هفتگی بیش از ۱ میلیارد و عبور از «ما همه با هم هستیم» خود را به رتبه سوم جدول برساند. به این ترتیب «تگزاس ۲» با مجموع فروش ۱۹,۶ میلیارد تنها یک قدم با بیست میلیاردی شدن فاصله دارد.

فیلم پرستاره «ما همه با هم هستیم» پس از آنکه در دو هفته متوالی افت فروش میلیاردی را تجربه کرد، این هفته با فروش ۸۵۰ میلیون تومانی توانست فروش هفته گذشته خود را حفظ کند. اما یک رتبه دیگر در جدول سقوط کرد و در جایگاه چهارم قرار گرفت. «زهرمار» نیز که یک کمدی با فروش نسبتا خوب است، این هفته با فروش ۸۳۰ میلیون در رتبه پنجم قرار گرفت.

«کار کثیف» به کارگردانی خسرو معصومی هفته گذشته اکرانش را با ۲۷ سالن آغاز کرد و به فروش ۵۳ میلیون تومان دست یافت که شروعی ناامیدکننده محسوب می‌شود.
کار کثیف مضمونی اجتماعی دارد و به موضوع کار و مهاجرت می‌پردازد. در این فیلم بازیگرانی چون پدرام شریفی، الهام نامی، شاهرخ فروتنیان، لوون هفتوان، خیام وقار، مهران نائل، رضافیاضی، سام ولی پور، اکبرمعززی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حاشیه هفته:
در پی نقدهای تند و تیز مسعود فراستی درباره فیلم «شبی که ماه کامل شد» که در برنامه هفت مطرح شده بود، الناز شاکردوست با انتشار تصویری از خود در فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار در اینستاگرام، درباره مردم بلوچستان نوشت: «بلوچ اصیله بلوچ مهربونه! ندیدی چطور از دار دنیا یه گوسفند داشتند، برای ما گذاشتن رو آتییش؟ (بخشی از دیالوگ فائزه در فیلم ماه!) بلوچ لعنتی نیست، صداوسیما و برنامه هفت باید جوابگوی این بی حرمتی به مردم سیستان و بلوچستان و طایفه محترم ریگی باشد.»

فراستی نیز با انتشار ویدئویی گفت: مثل اینکه نقد فیلم «شبی که ماه کامل شد» در برنامه هفت دست‌آویزی شده است برای یک عده‌ای، روشن است من به هیچ وجه به طایفه بزرگ ریگی، که محترم و مظلوم هستند، جسارتی نکردم. علیه قوم بلوچ که پاره تن ما هستند و حتی پاره تن این کشور عزیز، مطلقا جسارتی نکردم. خوب است که یکبار دیگر بگویم؛ به نظر من فیلم «شبی که ماه کامل شد» یک فیلم ضد ملی، ضد انسانی و ضد نیروهای امنیتی ما است که در دفاع از مرز و بوم ما، شبانه‌روز کار می‌کنند.»



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D