پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/5 1403
خبر

راه تاتر در سیتی سنتر ادامه دار است

 

آیا استقبال مخاطبان از تئاتر «کنت دراکولا» انتظارات مسئولان سیتی سنتر را برآورده کرده است؟

به گزارش ایسنا، 28 فروردین‌ماه، برای نخستین بار یک تئاتر در سالن شماره شش پردیس سینمایی سیتی سنتر روی صحنه رفت. تئاتری که مسئولان سیتی سنتر اذعان کرده بودند اگر استقبال مردم از آن قابل‌قبول باشد، آغازگر یک جریان جاندار تئاتری در این مجموعه تجاری فرهنگی تفریحی است.
اجرای «کنت دراکولا»، 15 اردیبهشت‌ماه به پایان رسید و حالا مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان از تصمیم مسئولان مربوطه در خصوص تخصیص یا عدم تخصیص دائمی سالن شماره شش این مجموعه برای اجرای تئاتر می‌گوید: در شب‌های نخست اجرای این تئاتر، استقبال زیاد خوب نبود اما هر چه به شب‌های پایانی نزدیک‌تر شدیم وضعیت بهتر شد. به‌ هر روی تصمیم ما این است که بحث تئاتر را در این مجموعه ادامه بدهیم.
محمد پناهی نژاد خبر می‌دهد که این روزها مشغول گفت‌وگو با چند گروه تئاتر فعال در اصفهان و اصفهانی‌های فعال در تهران هستند تا بتوانند بعد از ماه مبارک رمضان یکی دو اجرا در سالن سیتی سنتر داشته باشند.
او خاطر نشان می‌کند: ممکن است بعضی از تئاترهایی که سلبریتی ها در آن حضور دارند، در حد سه یا چهار شب در سالن اصلی پردیس سینمایی سیتی سنتر نیز روی صحنه بروند.
مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر تأکید کرده که جزییات هیچ‌یک از این تئاترها فعلاً قطعی نشده و هرگونه اطلاع‌رسانی در خصوص آن منوط به تائید نهایی است. 



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D