پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

برنامه سانس های امروز
02/7 1403
خبر / اخبار جشنواره فجر

استقبال بیش از 11 هزار اصفهانی از جشنواره فیلم فجر

 

نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان به نیمه خود رسیده و با استقبال نسبتاً قابل توجه مردم هنردوست اصفهان مواجه بوده؛ 

محمد پناهی‌نژاد مدیر پردیس سینمایی سیتی‌سنتر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اکران برخی فیلم‌ها در سانس ویژه در روزهای آینده خبر داد و اظهار کرد: تا به امروز علاوه بر اکران برخی از فیلم‌ها در دو سانس، فیلم‌های سرخپوست و متری شیش ونیم به سانس فوق‌العاده رسیده است که استقبال مردم در این سانس‌ها و همچنین سانس اصلی بسیار قابل توجه بوده است به‌طوری‌که بلیت برخی فیلم‌ها نمایش است کمتر از یک ساعت به فروش رسیده است، البته در روزهای آینده برای فیلم‌ها همچون ماجرا نیمروز 2 و ... حتما سانس ویژه خواهیم داشت.


مدیر پردیس سینمایی سیتی‌سنتر در خصوص تعداد مخاطبان، اکران‌های جشنواره در بخش‌های مختلف اذعان داشت: تعداد مخاطبان، اکران‌های ویژه دانش آموزان تا روز سه شنبه  حدود  هزار و 600 نفر، بخش اصفهان 4 هزار و 300 نفر و در سانس ویژه هنرمندان و اصحاب رسانه حدود 2 هزار و 100 نفر بوده، همچنین تعداد بلیت فروخته‌شده در بخش اصلی جشنواره تا روز سه‌شنبه 11 هزار و 900 است.

وی اضافه کرد: رؤیا نونهالی بازیگر سینما و تلویزیون برای تماشای فیلم به وقت رؤیا ساعت 20 و علیرضا رئیسیان کارگردان فیلم مردی بدون سایه ساعت 18 امروز به پردیس سینمایی خواهد آمد.

پناهی‌نژاد در پایان یادآور شد: علاقمندان برای تهیه بلیتِ فیلم‌های یکشنبه و دوشنبه که روزهای آخر جشنواره محسوب می‌شوند از ساعت 16 پنجشنبه 18 بهمن ماه می‌توانند به سینما تیکت مراجعه کنند.



لطفا جایگاه خود را انتخاب کنید

B C A E D